28.02.2018 / 19:17
StoryEditor

Auchan...i życie się zmienia! Sieć Auchan z nową strategią komunikacyjną w Polsce

(Auchan Polska)
"Auchan...i życie się zmienia" to nowe hasło, które od marca 2018 będzie towarzyszyło zmianom doświadczeń zakupowych klientów w sklepach sieci Auchan. - Więcej nowoczesności, więcej komunikacji opartej na innowacyjnych rozwiązaniach, więcej nowości – zapowiada Dorota Patejko, dyrektor komunikacji i CSR Auchan Polska.

Jak wyjaśnia Dorota Patejko wraz z wprowadzeniem nowego hasła ruszyła darmowa aplikacja Auchan, która od 27 lutego jest dostępna dla wszystkich wraz ze specjalnym kuponingiem. -...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 14:28
StoryEditor
Reckitt sprzedaje swoje marki homecare. Kto powalczy o przejęcie Air Wick i Cillit Bang?
Cillit Bang, marka należąca do Reckitt Benckiser (fot. Shutterstock)

Brytyjski gigant produkujący m.in. artykułów gospodarstwa domowego, leki (np. Strepsils, Nurofen), jak również środki do higieny osobistej, Reckitt Benckiser planuje sprzedaż kluczowych marek z segmentu środków czystości – wśród zainteresowanych są wielkie fundusze inwestycyjne.

Fundusze inwestycyjne, takie jak Advent International i Apollo Global, należą do grona zainteresowanych przejęciem części aktywów Reckitt Benckiser z sektora środków czystości, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 11:02
StoryEditor
Sprzedaż żywności roślinnej w Polsce będzie rosła! Poznaj kluczowe trendy kształtujące przyszłość tego segmentu rynku
Anastasija NadezdinaAnastasija Nadezdina
Po produkty plant-based sięga coraz większa część populacji, Polaków motywuje do tego przede wszystkim ciekawość (fot. Shutterstock)

Coraz większa popularność diet roślinnych to siła napędowa rynku żywności plant-based. Jego wzrost został w ostatnich latach nieco przystopowany, ale obecnie znów są na niego duże szanse.

Diety roślinne zyskują zwolenników na całym świecie. Co ważniejsze, nie są już one zarezerwowane dla wegan i wegetarian, ale stosowane przez znacznie szerszą część populacji. Zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 23:30