07.11.2019 / 12:23
StoryEditor

Auchan chce przejmować niezadowolonych franczyzobiorców innych sieci

Sklep Moje Auchan w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Auchan po latach zapowiedzi wreszcie na dobre startuje z rozwojem konceptu franczyzowego. W ciągu najbliższych lat zamierza otworzyć nawet 300 sklepów w tym modelu. Głównie będą to placówki convenience, w mniejszym stopniu supermarkety, jednak Auchan nie wyklucza nawet uruchamiania franczyzowych hipermarketów, jeśli tylko znajdą się partnerzy do tego rodzaju biznesu.

- Trochę ubyło polskich sieci. Piotr i Paweł ma coraz mniej sklepów, wcześniej upadła Alma... To szansa, aby osoby, które z nimi współpracowały, dołączyły do grona franczyzobio...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.03.2025 / 10:11
StoryEditor
Grupa Żabka o wydatkach w 2025 roku: CAPEX związany z utrzymaniem sieci nie przekroczy 2 proc. sprzedaży do klienta końcowego
Sklep sieci Żabka w Warszawie (fot. Żabka Polska)

- Jeśli chodzi o CAPEX to można się spodziewać, że struktura będzie podobna do tej, którą widać od lat, a w szczególności w 2024 roku - poinformowała Marta Wrochna-Łastowska, dyrektor finansowa Grupy Żabka. Przedstawicielka sieci podczas specjalnej konferencji zdradziła także, na co firma przeznaczy największą część wydatków inwestycyjnych w 2025 roku.

Kilka dni temu odbyło się konferencja prasowa Grupy Żabka, podczas której przedstawiciele firmy przedstawili wyniki finansowe i podsumowali działania w 2024 roku. Wśród porus...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 11:34
StoryEditor
Pizza strzałem w gastronomiczną dziesiątkę. Żabka chwali się wynikami i zapowiada rozwój streetfoodowej oferty
Oferta gastronomiczna wpływa na pozytywne wyniki sprzedażowe Żabki (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)

Żabka już dawno przestała być siecią, które proponuje swoim klientom wyłącznie klasyczne zakupy. Punkty handlowe pod zielonym szyldem zapewniają im bowiem całą gamę dodatkowych usług. Wśród nich nie sposób nie wymienić oferty gastronomicznej, która ma istotny wpływ na wyniki Grupy. - Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno ze sprzedaży, jak i rentowności tego projektu. Rozwijamy go bardzo intensywnie - zapewnia Tomasz Suchański, CEO Żabki.

Jeszcze kilka lat temu, główną rolę w ofercie gastronomicznej Żabki grał hot dog. Parówka czy kabanos? Jakie sosy? Duża bułka czy mała? - pytała wówczas sklepowa obsługa. Dzisia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 11:21