05.10.2023 / 17:02
StoryEditor

Glapiński o kłamiących dziennikarzach, analitykach-zdrajcach Polski i wieczorach kawalerskich Anglików. Chwalił programy lojalnościowe sieci handlowych

Adam Glapiński
Prezes Narodowego Banku Polskiego Adam Glapiński tłumaczył na swojej konferencji decyzję o obniżeniu stopy referencyjnej o 25 punktów bazowych. Zwracał uwagę, że konsumenci kupują nawet taniej, niż wynika to z oficjalnych danych, bo sieci handlowe oferują wiele programów lojalnościowych, dzięki którym można kupować w atrakcyjnych cenach.

Glapiński zaczął od krytyki mediów i dziennikarzy, bo jak twierdzi, przekazują oni fałszywe informacje na temat inflacji. Jego zdaniem niektóre redakcje mówią, że inflacja nie s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.11.2024 / 15:33
StoryEditor
Wpływ AI na rynek pracy. Czy sztuczna inteligencja zmieni przyszłość handlu, przetwórstwa i logistyki?
Jak AI wpłynie na rynek pracy w handlu, przetwórstwie i logistyce? (fot. Shutterstock)

W najnowszym badaniu ”AI na rynku pracy”, eksperci Polskiego Instytutu Ekonomicznego (PIE) poruszają kwestię wpływu sztucznej inteligencji na zatrudnienie w Polsce oraz ekspozycji poszczególnych branż na technologię opartą o algorytmy uczenia maszynowego. Czy AI ma szansę zmienić rynek pracy w handlu i sektorach mocno z nim związanych?

Jak wskazują twórcy raportu, sztuczna inteligencja może znacząco wpłynąć na przekształcenie polskiego rynku pracy. Pozwala ona uprościć powtarzalne zadania lub niektóre nawet wy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2024 / 12:28
StoryEditor
Bosko – nowa marka własna Lagardère Travel Retail wchodzi na rynek
Napoje energetyczne marki BOSKO (fot. materiały prasowe)

Lagardère Travel Retail, jeden z liderów na rynku sprzedaży detalicznej w sektorze podróżniczym, wprowadził na polski rynek nową markę własną pod nazwą Bosko. Marka ta zaoferuje produkty w kategoriach food i non-food. Debiutujące w sprzedaży napoje energetyczne Bosko są dostępne od 4 listopada w ponad 500 lokalizacjach w całej Polsce, w punktach takich jak Relay, 1Minute czy Inmedio.

Pierwszym produktem pod szyldem Bosko są napoje energetyczne, dostępne zarówno w klasycznej wersji, jak i bez cukru. Hasło przewodnie tej linii to "Bosko pobudza". - W pie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 08:01