16.10.2023 / 12:40
StoryEditor

Opozycja zwyciężyła w wyborach do Sejmu. Zakaz handlu w niedziele zostanie zlikwidowany? Co jeszcze do zmiany?

Donald Tusk podczas wieczoru wyborczego, 15 października 2023 r. (fot. za: X)
Prawo i Sprawiedliwość traci władzę na rzecz Koalicji Obywatelskiej, Trzeciej Drogi oraz Lewicy - wynika z sondażowych wyników wyborów do Sejmu. Jakie zmiany w prawie wprowadzić zamierza przyszła koalicja rządząca? Analizujemy, co mogą przynieść najbliższe tygodnie i miesiące dla branży handlowej.

Kilka dni temu handlowa Solidarność wypuściła ulotki o treści: "Nie mówimy ci na kogo masz głosować. To twój wybór. Jednak od twojej decyzji przy wyborczej urnie zależy, czy n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.04.2025 / 13:30
StoryEditor
Adam Manikowski, Żabka Polska: niepewność jest zagrożeniem dla tych, którzy nie zorientowali się, że to nowa normalność [Retail Trends 2025]
Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka

Adam Manikowski, wiceprezes Grupy Żabka, był jednym z gości debaty pod tytułem "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze i wyzwania", która odbyła się podczas kongresu Retail Trends 2025. Przedstawiciel popularnego brandu mówił m.in. o tym, jak sieć radzi sobie w nowej rzeczywistości promocyjnej i cenowej.

Podczas kongresu Retail Trends 2025, na scenie "Economy & Retail Forecasts" odbyła się debata pod tytułem "Koniec prostych wzrostów! Nowa normalność w handlu FMCG - scenariusze ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 13:02
StoryEditor
Aldi Nord centralizuje zakupy. Chce w ten sposób podnieść rentowność
Dyskont sieci Aldi Nord (fot. Aldi Nord)

Sieć Aldi Nord chce wykorzystać swój efekt skali i centralizuje zakup produktów marek własnych oraz promocyjnych w celu poprawy swojej rentowności.

O sprawie pisze portal retaildetail.eu. Aldi Nord już od pewnego czasu zmierzało do centralizacji swojej organizacji zakupowej: dyskonter ujednolicił już dwie trzecie swojego st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. kwiecień 2025 07:01