Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

19.12.2023 / 15:14
StoryEditor

Adam Suchenek, Philip Morris Polska: Najbliższe miesiące to dla biznesu okres niepewności

Adam Suchenek, rzecznik prasowy Philip Morris Polska (fot. Tomasz Boniecki)
W Polsce najbliższe miesiące upłyną pod znakiem przetasowań, wynikających z wyniku wyborów. Zmiany, jakie może wprowadzić nowy rząd, to dla biznesu okres niepewności. Liczymy na to, że ewentualne, nowe regulacje będą wprowadzane w sposób ewolucyjny, na drodze dialogu z branżą – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Adam Suchenek, rzecznik prasowy Philip Morris Polska.

Jak ocenia Pan perspektywy dla branży tytoniowej na przyszły rok?

Kluczowym wyzwaniem dla całej branży będą decyzje, które zapadną w Panamie, w czasie szczytu COP-10 dot. Kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2025 / 11:10
StoryEditor
Peter Ratatics, MOL: Jesteśmy otwarci na akwizycje w Polsce. Za Orlenem kolejni gracze są już blisko siebie
Peter Ratatics, MOL (fot. Mol)

Orlen dominuje na rynku, jednak drugi, trzeci i czwarty gracz są już bardzo blisko siebie pod względem liczby stacji. Naszym głównym celem w Polsce jest ustabilizowanie działalności i zakończenie procesu rebrandingu. Chcemy, aby oznakowanie marki MOL pojawiło się na każdej stacji - mówi w rozmowie z Wiadomościami Handlowymi oraz ISB News Peter Ratatics, wiceprezes Grupy MOL ds. usług konsumenckich.

Obecnie Grupa MOL ma w Polsce ok. 460 stacji, co daje jej czwarte miejsce pod względem liczby punktów za Orlenem, BP i Moyą. Brytyjski koncern ma nieco ponad 570 obiektów, a Moy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.12.2025 / 10:39
StoryEditor
Marki własne Eurocashu strategicznym aktywem w walce z Biedronką i Lidlem. Ich udział skoczy do 20 proc.

Rozwój marek własnych jest jednym z najbardziej dynamicznych elementów strategii Eurocash na lata 2026–2027. Grupa stawia sobie jasny cel: zbudować atrakcyjną dla klientów oraz franczyzobiorców ofertę private label i zwiększyć udział marek własnych w sprzedaży franczyzy do poziomu 20%. To największy projekt produktowy w historii Eurocash, mający jednocześnie poprawić marże sklepów franczyzowych i ich konkurencyjność cenową.

Eurocash kontra dyskonty. Marka własna ważnym orężem w walce o klienta

Eurocash podkreśla, że marki własne w sieciach franczyzowych są dziś nie wystarczająco rozwinięte — i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. grudzień 2025 19:22