18.09.2024 / 14:10
StoryEditor

Producent ciastek i wafli mocno ucierpiał z powodu powodzi. Straty firmy są ogromne

Załoga Cukrów Nyskich usówa skutki powodzi, która nawiedziła firmę (fot.Cukry Nyskie za portalen nysainfo.pl)

Istniejąca od 75 lat Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie to jeden z producentów dotkniętych powodzią. Firma apeluje o wsparcia rzeczowe i finansowe, dzięki któremu będzie mogła wrócić do normalnego funkcjonowania.

Władze Spółdzielni Pracy Cukry Nyskie przyznają, że firma poniosła ogromne straty na skutek powodzi.

„W chwili obecnej jesteśmy bez prądu i pilnie potrzebujemy wsparcia rzeczowego i finansowego, aby wrócić do normalnego funkcjonowania – czytamy w apelu zamieszczonym przez firmę na jednym z lokalnych portali. Na zdjęciach, które mu towarzyszą widać zalane hale produkcyjne oraz teren przed zakładem.

Czego firma potrzebuje, żeby wrócić do normalności?

Spółdzielnia zapewnia, że aktualnie cały jej zespół pracuje nad usuwaniem skutków powodzi, ale prosi też o narzędzia, które jej to ułatwią, takie jak worki na śmieci, kontener na odpady, agregaty prądotwórcze, osuszacze, nagrzewnice, dmuchawy oraz środki czystości. Firma informuje też, że uruchomiła zrzutkę, aby zebrać fundusze na niezbędne środki. Z góry dziękuję też za wszelką pomoc i okazane wsparcie.

Co produkują Cukry Nyskie?

Spółdzielnia Pracy Cukry Nyskie w lutym br. obchodziła jubileusz 75-lecia działalności. Firma jest producentem herbatników, markiz oraz wafli takich marek jak: Chrups, Deserowe, Margaretki, Regionalne oraz Blacky.

Jej wyroby są dostępne w wybranych sklepach sieci Kaufland, Lewiatan oraz w placówkach wielu lokalnych sieciach w całej Polsce.

Zakłady w Otmuchowie raczej bezpieczne

Dodajmy, że do niedawna ryzyko zalania groziło też Zakładom Przemysłu Cukierniczego (ZPC) Otmuchów. Na szczęście taki scenariusz się nie sprawdził. Marcin Kukliński, prezes ZPC Otmuchów poinformował portal wiadomoscihandlowe.pl, że sytuacja została opanowana, co nie zmienia faktu, że firma wciąż pozostaje w stanie podwyższonej gotowości.

16.01.2025 / 17:17
StoryEditor
Rafał Trzaskowski w pierwszym dniu kampanii wyborczej odwiedził... sklep Chortenu
Rafał Trzaskowski w sklepie sieci Chorten (fot. za X/@trzaskowski_)

Wizyty w sklepach spożywczych to stały element kampanii wyborczych w Polsce. Nie inaczej będzie podczas tegorocznych zmagań o prezydenturę, o czym przekonaliśmy się... już w pierwszym dniu po zarządzeniu wyborów przez marszałka Sejmu. Zdjęciami ze sklepu zdążył już się pochwalić Rafał Trzaskowski, kandydat Platformy Obywatelskiej.

Rafał Trzaskowski w czwartek rano zainaugurował w Warszawie swoją kampanię prezydencką, a już po południu opublikował kilka zdjęć z zakupów w jednym ze sklepów w Łomży. Wybór p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.01.2025 / 15:38
StoryEditor
MediaMarkt otworzył sześć sklepów w formacie Xpress w sześć miesięcy. Wkrótce ma być ich więcej
MediaMarkt Polska zapowiada rozwój konceptu Xpress (MediaMarkt Polska)

Sieć elektromarketów MediaMarkt ruszyła w czerwcu 2024 r. z nowym formatem sklepów Xpress. Po siedmiu miesiącach sprawdzamy, czy ta formuła się sprawdza i czy sieć ją rozwija.

Xpress jest to koncept, którego jeszcze pół roku temu nie było w Polsce, choć jest on już znany od jakiegoś czasu w kilku państwach europejskich, w których działa MediaMarkt. Sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 02:23