31.05.2023 / 06:45
StoryEditor

AI zmieni handel i pracę w sklepach. Czy sztuczna inteligencja pomoże mi w pracy? Czy raczej mi tę pracę zabierze? Handlowcy i merchandiserzy powinni nastawić uszy

L’Oréal inwestuje w sztuczną inteligencję w zakresie sprzedaży swoich produktów (fot. Adobe)
W XIX wieku rewolucje polityczne wybuchały średnio co 5 lat. Teraz na każdą rewolucję technologiczną, nie dość, że czekamy, to jeszcze coraz krócej. Najnowsza rewolucja, czyli premiera czatu GPT i jej konsekwencje sprawiła, że tematu stosowania sztucznej inteligencji w handlu nie da się przemilczeć. Większość świadomych uczestników rynku zdążyło już zadać sobie dwa pytania: Czy sztuczna inteligencja pomoże mi w pracy? Czy raczej mi tę pracę zabierze?

Sztuczna inteligencja zmieni merchandising w sklepach

Praktycznym przykładem tego jak sztuczna inteligencja zmieni handel detaliczny jest praca przedstawicieli terenowych – ha...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.01.2025 / 10:05
StoryEditor
Auchan utrzymuje pozycję najtańszej sieci w kraju. Gdzie plasują się Biedronka i Lidl?

Wyniki najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM SFA nie przyniosły zmiany na pierwszej i drugiej pozycji wśród najtańszych sieci w Polsce. Sieć, która znalazła się na miejscu trzecim jest już pewnym zaskoczeniem.

Z danych zebranych przez ASM SFA wynika, że w grudniu ub.r. średnia cena koszyka zakupowego zawierającego najpopularniejsze artykuły codziennego użytku wzrosła w porównania do l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 11:26
StoryEditor
Sieć Stokrotka odpowiada na apel grupy pracowników, którzy domagają się radykalnej poprawy warunków pracy i płacy
Market Stokrotka (mat. prasowe)

12 stycznia zakładowa "Solidarność" działająca w sieci Stokrotka opublikowała w internecie petycję, w której związkowcy domagają się od zarządu godnych warunków pracy i zaprzestania "eksploatacji do granic wytrzymałości". Podpisało ją ponad tysiąc osób. Mamy stanowisko zarządu sieci, które publikujemy w całości.

Stokrotka przykłada bardzo dużą wagę do opinii mających na celu dobro pracowników. Takie podejście jest fundamentem tworzenia warunków sprzyjających satysfakcji osób pracujący...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 15:43