28.10.2016 / 12:45
StoryEditor

Zakaz handlu w niedzielę to utracone zakupy impulsowe

Aleksandra Walczaka, prezesa spółki Dekada (materiały prasowe)
Po raz kolejny w Polsce powróciła dyskusja na temat wprowadzenia zakazu handlu w niedziele. Wszystko za sprawą obywatelskiego projektu ustawy, której inicjatorem jest Krajowy Sekretariat Banków, Handlu i Ubezpieczeń NSZZ „Solidarność”. Celem tych regulacji jest prawne zagwarantowanie ludziom zatrudnionym w branży handlowej wolnej od pracy niedzieli. Zakaz handlu w niedzielę – potrzebna inicjatywa czy atak na centra handlowe?

Zdaniem Aleksandra Walczaka, prezesa spółki Dekada rozwijającej sieć centrów handlowych w całej Polsce efektem wstrzymania handlu w niedziele będą spadki obrotów w lokalac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 11:43
StoryEditor
Duże zmiany w dziale odpowiedzialnym za zakupy spożywcze Amazona. Jest nowy wiceprezes, który wzmocni też zespół kierujący sklepami
Jason Buechel został mianowany na stanowisko wiceprezesa działu Worldwide Grocery Stores w Amazonie, który odpowiada za zakupy produktów spożywczych do sklepów Amazona (fot. Shutterstock)

Jason Buechel został mianowany na stanowisko wiceprezesa działu Worldwide Grocery Stores w Amazonie, którym pokieruje. Dołączy też do zespołu zarządzającego sklepami Amazona. Jakie nadzieje są w nim pokładane?

Jason Buechel będzie łączył kilka funkcji. Poza objęciem stanowiska wiceprezesa działu Worldwide Grocery Stores (WWGS) ma nadal pełnić stanowisko dyrektora generalnego dzi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 18:46
StoryEditor
Whiskey w Biedronce za mniej niż 2 zł! Koszmarny błąd cenowy dyskontowej sieci
Przez wiele godzin whiskey Jameson można było kupić w Biedronce śmiesznie tanio (fot. Shutterstock)

We wtorek w godzinach porannych w sklepach sieci Biedronka można było natrafić na kuriozalną ofertę: butelkę whiskey marki Jameson o pojemności 0,7 litra można było nabyć za... 1,99 zł. Był to oczywiście błąd, ale zanim dyskontowej sieci udało się go naprawić, klienci z wielu miast Polski wykorzystali okazję i nabyli produkt śmiesznie tanio. Biedronkę błąd ten może słono kosztować.

Sprawa była zgłaszana przez pracowników Biedronki do przełożonych oraz centrali sieci już od wczesnych godzin porannych 28 stycznia. Z naszych informacji wynika, że problem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 19:35