18.07.2016 / 14:37
StoryEditor

OPZZ chce wydłużenia urlopów wypoczynkowych począwszy od 2017 roku

Jan Guz, przewodniczący OPZZ (fot. Wikimedia Commons/P. Drabik, na lic. CC BY-SA 2.0)
Ogólnopolskie Porozumienie Związków Zawodowych skierowało do Rady Dialogu Społecznego projekt ustawy zakładający wydłużenie urlopów wypoczynkowych dla pracowników ze stażem pracy minimum 10 lat. W przypadku tego typu osób, wymiar urlopu w skali roku wynosiłby 32 dni. Pracownicy z krótszym stażem pracy mogliby liczyć na 26 dni. OPZZ chce, aby tego typu gwarancje wprowadzone zostały już od stycznia 2017 r.

Jak zauważa OPZZ, średni, tygodniowy czas pracy w Polsce to 42,5 godziny, a w całej Unii Europejskiej dłużej od Polaków pracują tylko Grecy. Ponadto w ostatnim czasie wydłużono ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2024 / 09:15
StoryEditor
Rośnie ruch w centrach handlowych. Konsumenci mają więcej pieniędzy do wydania
Centrum handlowe EPP (fot. mat. prasowe/ EPP)
Z danych firmy Proxi.cloud wynika, że w pierwszych pięciu miesiącach tego roku ruch w centrach handlowych zwiększył się o 9,5 proc. w stosunku rocznym. O 17 proc. zwiększyła się też liczba klientów.

Footfall (ruch) w centrach i galeriach handlowych wzrósł o 9,5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Zdaniem Mateusza Nowaka, jednego ze współautorów badani...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2024 / 13:33
StoryEditor
Biedronka i Lidl coraz silniejsze. NIQ: Dyskonty odbierają udziały w rynku sklepom innych formatów
Dominacja dyskontów na polskim rynku FMCG widoczna jest gołym okiem (fot. Lidl Polska)
Według NielsenIQ, udziały formatu dyskontowego w polskim rynku FMCG to już ponad 43 proc. Takie sklepy jak Biedronka i Lidl, wraz z innymi dyskonterami, zwiększyły udział w koszyku spożywczym o 2 punkty procentowe, a w koszyku chemiczno-kosmetycznym o 0,9 p.proc. (pod względem wartości sprzedaży).

NIQ podaje, że udział dyskontów w koszyku spożywczym to już 43,8 proc. wartości sprzedaży. W przypadku koszyka chemiczno-kosmetycznego udział tego formatu jest nieco niżs...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 18:17