29.09.2017 / 12:10
StoryEditor

Solidarność absolutnie domaga się wszystkich niedziel wolnych od handlu

NSZZ Solidarność nie zmienia zdania w sprawie zakazu handlu we wszystkie niedziele (fot. Pixabay CC0)
Nie ma jeszcze oficjalnego stanowiska komisji sejmowej ani rządu, dlatego NSZZ Solidarność także jeszcze nie zajmuje oficjalnego stanowiska. Ale celem związku jest doprowadzenie do zakazu handlu we wszystkie niedziele – takie oświadczenie złożył rzecznik prasowy Solidarności Marek Lewandowski w radiu Tok FM.

Marek Lewandowski, rzecznik prasowy NSZZ Solidarność w rozmowie w radiu Tok FM stwierdził, że związek nadal postuluje wprowadzenie zakazu handlu we wszystkie niedziele. – Celem ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.02.2025 / 09:30
StoryEditor
Aby wejść do tego sklepu spożywczego, trzeba "zapłacić". Ruszyły testy zaskakującego rozwiązania

Czy klienci powinni płacić już za samo wejście do sklepu? Zdaniem sieci Aldi - tak. Firma pilotażowo w jednej ze swoich placówek zaczęła pobierać opłatę już na tym etapie zakupów. O co w tym chodzi?

O sprawie donosi "Polish Express", a testy Aldiego prowadzone są w jednym ze sklepów autonomicznych Aldi Shop&Go we wschodnim Londynie. Klienci za wejście do sklepu płacą 10 f...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.02.2025 / 16:43
StoryEditor
Ikea otwiera pierwszy autonomiczny sklep w Londynie. Jakie korzyści może osiągnąć szwedzka firma dzięki takiemu rozwiązaniu?
Ikea otwiera pierwszy autonomiczny sklep w Londynie (fot. linkedin.com)

Szwedzka marka Ikea oficjalnie uruchomiła swój pierwszy autonomiczny mikrostore w Londynie, który oferuje obsługę grab-and-go. To innowacyjne rozwiązanie powstało dzięki współpracy z Reckon.ai – firmą rozwijającą technologie sztucznej inteligencji i analityki komputerowej w handlu detalicznym.

Ana Pinto, CEO Reckon.ai, nie kryje entuzjazmu. "To ogromny krok naprzód dla autonomicznego handlu i rewolucji w branży gastronomicznej. Jesteśmy wdzięczni za zaufanie i wsp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 19:07