18.03.2020 / 17:17
StoryEditor

Pracownicy z Ukrainy nie chcą opuszczać Polski z powodu kwarantanny

(fot. Pixabay/CC0)
Tylko około 4 proc. Ukraińców pracujących w Polsce opuściło kraj od czasu ogłoszenia zamknięcia granicy polsko-ukraińskiej, stan na dzień 18 marca podał dział analityczny międzynarodowej agencji zatrudnienia „Gremi Personal”. Zasadniczo postanowili opuścić kraj pracownicy, których wiza pracownicza straciła ważność lub ci, którzy mieli pozwolenia na pracę w ramach ruchu bezwizowego.

- Mamy jasne dane dotyczące naszych pracowników, które wskazują, że nie więcej niż 3-4 proc. Ukraińców wróciło na Ukrainę. Kwarantanna jest nieprzewidywalna, dlatego Ukraińcy sz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 09:01
StoryEditor
CCC poprawia marże i utrzymuje dyscyplinę kosztową. Przychody grupy mocno w górę, zysk operacyjny wystrzelił
Grupa CCC po raz kolejny poprawiła wyniki finansowe (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Grupa CCC w trzecim kwartale - który trwał dla niej od sierpnia do października - wygenerowała blisko 2,77 mld zł przychodów. Oznacza to poprawę rok do roku o 14 proc. Zysk EBITDA wzrósł z 230 mln zł aż do 485 mln zł. Oznacza to, że marża EBITDA podskoczyła rok do roku aż o 8,1 p.p., do 17,5 proc.

Jak wypadły poszczególne szyldy? W trzecim kwartale w CCC obroty były o 12 proc. wyższe – przy dynamicznym wzroście sprzedaży LfL (+11 proc.). HalfPrice odnotował wzrost...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2024 / 14:28
StoryEditor
Właściciel Biedronki: Polacy mają pieniądze, ale wolą oszczędzać, na zakupach są ostrożni. Czego spółka spodziewa w kolejnych miesiącach?
Biedronka w Łodzi (fot. KK)

Inflacja w Polsce spowolniła, a konsumenci mają pieniądze, ale wciąż bardzo ostrożnie robią zakupy, nie tylko spożywcze. Ceny są dla nich ważne, dlatego nadal będziemy w nie inwestować. Na agresywnym rynku, przy niskiej dynamice konsumpcji, nie należy się spodziewać zmiany nastawienia klientów – mówi Ana Luisa Virginia, szefowa finansów Jeronimo Martins.

– W Polsce mamy do czynienia z taką sytuacją, że konsumenci mają pieniądze – rośnie dochód rozporządzalny gospodarstw domowych, rosną też oszczędności prywatne – a jednocześnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. listopad 2024 11:18