04.02.2013 / 18:21
StoryEditor

Łatwiej napiętnować dłużnika

Od nowego roku obowiązuje ustawa, która wprowadza regulacje piętnujące niesolidnych podatników. Dotychczasowy półroczny okres „karencji” został skrócony do 150 dni. Ponadto nie trzeba już zawiadamiać dłużnika, lecz złożyć wykazującą złe długi deklarację VAT­‑ZD w swoim urzędzie skarbowym. Rząd pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami, które mają chronić interesy wierzycieli.

O tym, że zatory płatnicze są zmorą przedsiębiorców, nie trzeba nikogo przekonywać. Według danych Ministerstwa Gospodarki, w październiku 2011 roku tylko 11,4 proc. podmiotów ni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.04.2025 / 09:40
StoryEditor
Łukasz Nowakowski, Xtreme Brands: patrzymy w przyszłość z odwagą
Łukasz Nowakowski, współzałożyciel i dyrektor finansowy Xtreme Brands (fot. Materiały prasowe)

450 punktów Xtreme Fitness Gyms oraz 110 punktów Xtreme Kids do 2029 roku - tak prezentują się plany największej franczyzowej sieci klubów fitness w Polsce. Dynamicznie rozwijający się brand właśnie połączył siły z bValue Fund, co znacząco wpłynie na rozwój ekspansji firmy w kraju, jak i za granicą. W jakich państwach sieć zamierza się rozwijać? Co z produktami marki własnej? Czy doczekamy się debiutu na GPW? Na te, jak i wiele innych pytań odpowiada Łukasz Nowakowski, współzałożyciel i dyrektor finansowy Xtreme Brands.

Do niedawna komunikowaliście, że Xtreme Fitness Gyms chce otworzyć w Polsce 227 klubów do 2027 roku. Teraz jest mowa o 380 punktach. Czy rozpoczęcie współpracy z nowym inwest...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 12:17
StoryEditor
Luis Amaral, założyciel Grupy Eurocash: Jesteśmy liderem rynku! Paweł Surówka, prezes spółki: Systematycznie zwiększamy udziały rynkowe
Luis Amaral, założyciel Grupy Eurocash

Sklepy zrzeszone w sieciach Delikatesy Centrum, ABC, Groszek, Euro Sklep, Lewiatan czy Gama stanowią 1/3 wszystkich sklepów prowadzonych w modelach takich jak franczyza i 1/4 wszystkich sklepów spożywczych działających w Polsce - z takimi wynikami Grupa Eurocash kończy w tym roku 30 lat. Z okazji jubileuszu podsumowuje swój wkład w rozwój handlu i porównuje się z konkurencją.

Jednocześnie podkreśla, że z siecią liczącą ponad 15,5 tys. placówek jest nie tylko czołowym hurtownikiem FMCG, ale też – zgodnie z analizą Deloitte – największym franczyzodawcą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. kwiecień 2025 01:13