10.04.2020 / 10:50
StoryEditor

Lidl wyposaży wszystkich pracowników w przyłbice ochronne

Lidl, praca (fot. mat. prasowe)
Lidl Polska wprowadza kolejne środki ochrony osobistej, mające poprawić bezpieczeństwo pracowników. Sieć jest pierwszym dyskontem, którzy wyposaży wszystkich swoich pracowników w przyłbice ochronne. Ich dystrybucja rozpoczęła się w tym tygodniu. To kolejne rozwiązanie, które poprawi komfort pracy sprzedawców.

Lidl Polska zapewnia, że traktuje priorytetowo bezpieczeństwo pracowników i klientów, dlatego sieć zdecydowała się na wprowadzenie kolejnego rozwiązania. W tym tygodniu firma – ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2024 / 16:16
StoryEditor
Czego oczekuje od franczyzy pokolenie Z? Dr Marta Ziółkowska przedstawiła wyniki badań
dr Marta Ziółkowska, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Edukacja, elastyczność operacyjna, a także rozwój nowych technologii będą kluczowymi elementami przyszłości franczyzy w świecie pokolenia Z - przekonywała podczas konferencji Franczyza 3.0 NextGen dr Marta Ziółkowska. Ekspertka zaprezentowała także wyniki badań przeprowadzonych wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z przedstawionych danych jasno wynika, czym przyszli przedsiębiorcy będą kierować się przy wyborze systemu franczyzowego.

W czwartek 14 lipca w stołecznym hotelu Renaissance Warsaw Airport odbyła się konferencja Franczyza 3.0 NextGen. W trakcie wydarzenia miała miejsce prezentacja Marty Zió...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2024 / 11:42
StoryEditor
PepsiCo uruchamia największą farmę fotowoltaiczną w Polsce. To tylko część inwestycji we własne odnawialne źródła energii
Przy zakładzie PepsiCo w miejscowosci Święte na Dolnym Ślasku, produkującym przekąski marek Lay‘s i Doritos, stanęła największe ferma fotowoltaiczna tego koncernu w Polsce (fot. materiały prasowe)

Amerykański koncern PepsiCo od lat działa i inwestuje w Polsce. W tym roku zamierza przeznaczyć 22 mln złotych na rozwój własnych odnawialnych źródeł energii. Cześć tej kwoty została przeznaczoną na farmę fotowoltaiczną, która właśnie ruszyła.

Farma fotowoltaiczna w miejscowości Święte pod Wrocławiem jest największą z tych, które PepsiCo posiada w Polsce. W pierwszej fazie inwestycji zainstalowano na niej ponad 6 tys....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. listopad 2024 16:26