31.07.2013 / 13:05
StoryEditor

Wyróżnij swój sklep na tle konkurencji

Systemy tzw. jednej kolejki czy samoobsługowe kasy służą likwidacji zatorów przy wyjściu ze sklepu ()
Systemy tzw. jednej kolejki czy samoobsługowe kasy służą likwidacji zatorów przy wyjściu ze sklepu ()
Systemy tzw. jednej kolejki czy samoobsługowe kasy służą likwidacji zatorów przy wyjściu ze sklepu ()
()
Systemy tzw. jednej kolejki czy samoobsługowe kasy służą likwidacji zatorów przy wyjściu ze sklepu ()
()
Systemy tzw. jednej kolejki czy samoobsługowe kasy służą likwidacji zatorów przy wyjściu ze sklepu ()
()
Systemy tzw. jednej kolejki czy samoobsługowe kasy służą likwidacji zatorów przy wyjściu ze sklepu ()
Systemy tzw. jednej kolejki czy samoobsługowe kasy służą likwidacji zatorów przy wyjściu ze sklepu ()
Systemy tzw. jednej kolejki czy samoobsługowe kasy służą likwidacji zatorów przy wyjściu ze sklepu ()
Systemy tzw. jednej kolejki czy samoobsługowe kasy służą likwidacji zatorów przy wyjściu ze sklepu ()
Dla współczesnych klientów, coraz bardziej ceniących sobie szybkość i wygodę robienia zakupów, liczą się przede wszystkim bogactwo i jakość oferty. Im jest ona lepiej wyeksponowana i dostosowana do profilu głównej grupy kupujących, tym korzystniej dla obrotów placówki. Rozsądnie wdrażane zmiany mogą bowiem zwiększyć sprzedaż nawet o 60 proc.

Ze sklepem jest trochę tak, jak z kandydatem na pracownika. Im bardziej jest on profesjonalny, atrakcyjny wizualnie i wszechstronny, tym lepiej. Problem jednak w tym, że przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.02.2025 / 15:15
StoryEditor
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej Sukcesji. Asortyment robi wrażenie!
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)fot. Konrad Kaszuba
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)
Dyskont przemysłowy Acez w łódzkiej galerii Sukcesja (Konrad Kaszuba)

Wirtualny spacer po nowym dyskoncie przemysłowym Acez w łódzkiej Sukcesji. Niezwykle szeroki asortyment powoduje, że nowy koncept może stanąć od rywalizacji zarówno z Action czy Tedi, jak i z Pepco czy KiK.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.03.2025 / 15:04
StoryEditor
Właściciel Netto wzmacnia zespół kierowniczy i zatrudnia dwoje nowych dyrektorów
Heidi Wase Skovhus i Andreas Møballe (fot. Salling Group)

Salling Group, właściciel sieci Netto rozpoczyna realizację nowej strategii i zatrudnia w tym celu dwoje nowych menedżerów od komunikacji z konsumentem oraz przejęć.

- Wraz z rozpoczęciem realizacji naszej nowej strategii Aspire28, z radością informuję, że wzmacniamy nasze skupienie na kliencie i podnosimy nasze ambicje, dodając dwie nowe, s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. marzec 2025 14:20