22.10.2018 / 13:26
StoryEditor

Coca-Cola aktywizuje młodych na rynku pracy

(fot. materiały prasowe)
System firm Coca-Cola w Polsce – Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska uruchomiły pakiet działań, dedykowanych młodym na rynku pracy: raport definiujący, co wpływa na decyzje zawodowe młodych, stronę dyskusyjną #MłodziPrzyGłosie i uruchomioną kilka dni temu platformę YEP, której towarzyszy kampania społeczna o zawodach oraz autorski program mentoringowy.

Te działania to wyraz zaangażowania firmy w kwestie aktywizacji zawodowej młodych osób. We współpracy z ekspertami z Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, koncern pomaga młodym pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 13:47
StoryEditor
Carrefour kreuje w Polsce nowy trend walentynkowych kolacji tematycznych i liczy na wzrost sprzedaży produktów premium

Sieć Carrefour Polska postanowiła wykreować wśród Polaków nowy trend - walentynkowych kolacji tematycznych, np. w stylu francuskim. Z tej okazji jej super- i hipermarkety zaoferowały ponad 100 wyselekcjonowanych i sprowadzonych z Francji oryginalnych produktów, z pomocą których w łatwy sposób można przygotować uroczystą kolację dla ukochanej osoby oraz przenieść się z nią kulinarnie do dowolnego kraju na świecie.

Sieć Carrefour Polska nieustannie rozbudowuje swoją ofertę tematycznych tygodni kulinarnych, odpowiadając na rosnące zainteresowanie klientów różnorodnymi smakami z całego świat...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.02.2025 / 16:27
StoryEditor
Znane centrum handlowe z nowoczesnym systemem nawigacji. Ma pomóc niewidomym
Sadyba Best Mall (fot. Wiadomoscikosmetyczne.pl)

Sadyba Best Mall wdrożyło system nawigacji NaviWay, przeznaczony dla osób niewidomych i niedowidzących. Dzięki specjalnym naklejkom z kodami NaviWay rozmieszczonym w całym centrum oraz aplikacji mobilnej klienci z dysfunkcją wzroku mogą swobodniej poruszać się po galerii oraz korzystać z jej oferty samodzielnie.

System NaviWay to polskie rozwiązanie technologiczne, które określa kierunek i odległości, z dokładnością do kilku centymetrów. System przekazuje wskazówki nawigacyjne, a jednoc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. luty 2025 00:30