07.12.2016 / 13:52
StoryEditor

150 tys. Polek odeszło z pracy przez 500+. Odczuła to branża handlowa

Są już pierwsze namacalne dowody na to, że Polki otrzymujące świadczenie z programu Rodzina 500+ rezygnują z pracy (fot. materiały prasowe)
Liczba biernych zawodowo kobiet w okresie od marca do września br. wzrosła aż o 150 tys. - wynika z Badania Aktywności Ekonomicznej Ludności (BAEL) autorstwa GUS, o którym przeczytać można w dzisiejszym "Dzienniku". Eksperci cytowani przez gazetę nie mają wątpliwości co do tego, że jedną z przyczyn tego zjawiska jest rządowy program Rodzina 500+.

Chociaż w analizowanym okresie wzrosła liczba niepracujących zawodowo osób w wieku 25-44 lata, to jedyną grupą, w której spadła aktywność zawodowa, są kobiety. Zmiany te następu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.06.2024 / 08:39
StoryEditor
Leroy Merlin zmienia nazwę w Rosji. Kolejny raz
Leroy Merlin (fot. Shutterstock)
Były rosyjski oddział sieci Leroy Merlin, który po zmianach właścicielskich przeszedł w ręce lokalnego zarządu, zmienia nazwę. Od teraz będzie się nazywał Lemana PRO.

O sprawie pisze Reuters, który podkreśla, że spółka-matka Leroy Merlin, czyli ADEO ogłosiła w marcu zeszłego roku, że sieć w Rosji zmieni właściciela. Wcześniej firma nie wykony...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.06.2024 / 14:02
StoryEditor
Izabela Franke, Future Mind: Nie ma lojalności. Żyjemy w erze zero consumer. Walka toczy się o czytanie intencji konsumentów
Retail Trends 2024 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Skupianie się przez retailerów na sztucznej inteligencji, którą znamy dzisiaj to przegapienie tego, co wydarzy się w niedalekiej przyszłości, za mniej więcej dwa lata. Dziś walka Big Techów toczy się o dane z sensorów – mówiła Izabela Franke z Future Mind podczas debaty "Lojalność w czasach AI i nowych technologii, czyli marketing nowej generacji" na Retail Trends 2024.

UWAGA!!! Kongres Retail Trends 2024 już za nami, ale już teraz wiemy, że kolejna edycja w roku 2025 z pewnością się odbędzie. Jeżeli nie chcesz jej przegapić i wcześniej zagwara...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 14:01