Raporty i analizy rynkowe

Marki własne kontra brandy. Co wolą konsumenci oraz co ostatecznie wpływa na ich wybór? [YouGov] 26.02.2025 / 13:42

Cztery lata z opłatą cukrową. Jak nowa danina zmieniła rynek napojów bezalkoholowych? [ANALIZA] 26.02.2025 / 13:12

Marki odzieżowe w percepcji Polaków. Które brandy są najbardziej rozpoznawalne i które konsumenci błędnie uważają za polskie? 25.02.2025 / 19:16

Sprzedaż detaliczna wystrzeliła w górę. Co stoi za nagłym wzrostem? [KOMENTARZ EKONOMISTY] 24.02.2025 / 15:59

"Ale urwał!" Styczniowa sprzedaż detaliczna powyżej oczekiwań. Które kategorie zanotowały wzrosty? 24.02.2025 / 11:20

Ceny masła spadają: szczyt cen mamy już za sobą. Czy to początek dłuższego trendu? 21.02.2025 / 14:40

Większość Polaków deklaruje spożycie mięsa. Eksperci wskazują na trzy czynniki, którymi konsumenci kierują się przy wyborze w trakcie zakupów 19.02.2025 / 17:12

Rosyjska sieć dyskontowa Svetofor (w UE znana z szyldów Mere i My Price) zmaga się z presją regulacyjną i konkurencyjną 19.02.2025 / 15:08

Carrefour ogłosił, że... przejmuje Biedronkę. Co to będzie?
Catman, jak konsument, potrzebuje personalizacji. Wywiad z Kamilą Perką
Co dalej z Woolworthem? Prezes polskiego oddziału zdradza plany niemieckiej centrali
Anita Sowińska, wiceminister klimatu i środowiska nt. ustawy o ROP: Chcemy znaleźć równowagę pomiędzy interesami przedsiębiorców i samorządów [WYWIAD]
Carrefour pokazuje nową strategię handlową! Sieć chce być liderem w nowościach i uruchamia szybką ścieżkę dla dostawców nowinek