02.12.2019 / 13:43
StoryEditor

Kampania Wybieram 590 – patriotyzm konsumencki to dodatkowe miliardy w gospodarce [RAPORT]

(mat. prasowe)
Firma Grand Thornton Polska przeprowadziła symulację korzyści, jakie przynosi gospodarce patriotyzm konsumencki. Z wyliczeń wynika, że każde przesunięcie o 1 proc. zakupów z towarów zagranicznych na krajowe oznaczałoby pozostanie w Polsce dodatkowo prawie 6,6 mld zł.

Firma audytorsko doradcza Grant Thornton Polska – w 100 proc. z polskim kapitałem, założona 26 lat temu w Poznaniu – w ramach akcji „Wybieram 590” sprawdziła, jak ewentualne zmi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2024 / 12:00
StoryEditor
Tak wygląda pierwszy sklep malezyjskiej sieci Mr. DIY w Polsce. Zobacz zdjęcia! [GALERIA]
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polscefot. Mr. DIY
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polscefot. Mr. DIY
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polscefot. Mr. DIY
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polscefot. Mr. DIY
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce
Mr. DIY w CH Platan w Zabrzu. To pierwszy sklep malezyjskiej sieci w Polsce

Pierwszy sklep malezyjskiej sieci Mr. DIY w Polsce został otwarty po cichu 15 listopada, a oficjalnie zacznie obsługiwać klientów w najbliższą sobotę 23 listopada. Zobacz, jak wygląda placówka handlowa operatora, który będzie walczył o klientów m.in. z Pepco, Action i Tedim.

Dyskont non-food, którego korzeniami był handel narzędziami, na swoją pierwszą lokalizację w Polsce wybrał lokal w centrum handlowym Platan w Zabrzu. Sklep ten został już...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 14:01
StoryEditor
Żabka, Dino i Biedronka - jak trzy topowe sieci spożywcze radzą sobie z rynkowymi wyzwaniami?
Biedronka w przeciwieństwie do Żabki i Dino zaliczyła w trzecim kwartale roku spadek sprzedaży like-for-like (fot. Shutterstock)

7 listopada Dino opublikowało wyniki finansowe za trzeci kwartał bieżącego roku, chwaląc wzrostem obrotów na porównywalnej bazie sklepów (like-for-like) o 2,3 proc. Na tle Biedronki Dino wypadło więc pod tym względem znacznie lepiej, ale do Żabki wynik sieci z Krotoszyna się nie umywa.

Z zestawienia przygotowanego przez Agnieszkę Skonieczną, retail & pharma business unit director w PMR Market Experts, wynika, że w trio złożonym z Biedronki, Dino i Żabki pod ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 00:48