08.09.2015 / 14:22
StoryEditor

Wrześniowa Biesiada Handlowa już za nami

()
Prezentacje ofert 100 producentów, atrakcyjne promocje, degustacje, a wreszcie integracja i rozmowy w kuluarach – tak w skrócie można opisać zorganizowaną przez Specjał O/Rzeszów Biesiadę Handlową, która odbyła się dnia 4 września. Miejscem spotkania był ponownie Dwór Ostoya w Jasionce koło Rzeszowa.

Jasionka koło Rzeszowa przyciągnęła czołowych producentów oraz właścicieli sklepów. Dla tych pierwszych spotkanie było szansą do pokazania oferty, dla drugich okazją do kupienia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2024 / 15:24
StoryEditor
Rohlik planuje wejście do nowych miast. Firma zebrała na to 170 mln dolarów. Kiedy start w Polsce?
Rohlik (fot. rohlik.cz)
Czeska platforma sprzedaży żywności online zebrała 170 mld dolarów od Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju oraz funduszy, Sofina, Index Ventures, Quadrille i TCF Capital, a także Europejskiego Banku Inwestycyjnego ramach inicjatywy Scale-Up. Chce rozwijać się zwłaszcza w Europie Środkowo-Wschodniej oraz Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

Grupa Rohlik chce te pieniądze przeznaczyć na rozpoczęcie działalności w 10 miastach. Ma się to wydarzyć do 2030 roku.

Firma realizuje obecnie ponad milion zamówień mies...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2024 / 17:57
StoryEditor
Michał Florkiewicz, Duży Ben: Rozwój sieci sklepów jest najważniejszy. E-commerce to atrakcyjny dodatek
Michał Florkiewicz, prezes sieci Duży Ben (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
W ostatnich dwóch latach podwoiliśmy liczbę placówek pod szyldem Duży Ben. Sieć ma obecnie nieco ponad 400 lokalizacji. Cały czas chcemy otwierać kolejne. Klienci wybierają te sklepy, do których mają blisko, więc nowe lokalizacje są dla nas kluczowe. E-commerce jest dla nas bardzo atrakcyjny, ale to jednak dodatek do naszego core businessu – podkreślał Michał Florkiewicz, prezes sieci Duży Ben, podczas debaty "Pogoń za konsumentem. Dokąd idą i czego szukają wszystkie formaty handlowe?" na Retail Trends 2024.

Michał Florkiewicz podkreślił, że Duży Ben Markety Alkoholowe to miejsce, w którym spotyka się sklep specjalistyczny i placówka convenience. – Generalnie, bardziej przechylamy s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. lipiec 2024 17:33