12.09.2018 / 11:33
StoryEditor

Wiodący europejscy detaliści multichannel będą rosnąć głównie dzięki kanałowi online [PROGNOZA]

Tesco w ostatnich czterech latach aż 74 proc. wzrostu sprzedaży wygenerowało w kanale online (fot. materiały prasowe)
Jak wynika z danych LZ Retailytics, w następnych pięciu latach najwięksi europejscy detaliści operujący w e-commerce będą zwiększać sprzedaż przede wszystkim w kanale online. Dlatego sieci opierają swoje strategie na rozwoju tego kanału. Jednak operowanie jednocześnie w realu i wirtualu powoduje dodatkowe koszty. Wypracowanie modelu zrównoważonego rozwoju będzie dużym wyzwaniem.

Trend przenoszenia się sprzedaży do sieci dotyka najbardziej firmy operujące na dojrzałych rynkach, takich jak Wielka Brytania, Francja czy Holandia, ale z czasem będzie się on ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 12:16
StoryEditor
Masowe zwolnienia w Poczcie Polskiej. Odejść czy zostać, co się bardziej opłaca? [PRAWNIK DORADZA]
Poczta Polska planuje zwolnienia grupowe, zdj. ilustracyjne (mat. prasowe)

Poczta Polska walczy o przetrwanie, m.in. redukując zatrudnienie. Firma w ubiegłym roku ogłosiła program dobrowolnych odejść, a ten zaczyna się od planów przeprowadzenia zwolnień grupowych w ramach restrukturyzacji. Sytuacja spółki jest poważna, a pracownicy zastanawiają się czy lepiej jest odejść szybciej czy czekać na zwolnienia grupowe.

Sytuacja w Poczcie Polskiej od lat nie należy do najłatwiejszych. Postępująca technologizacja procesów sprawiła, że tradycyjne wysyłanie listów stało się raczej usługą niszową, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.01.2025 / 10:22
StoryEditor
Aldi inaczej niż Lidl i Biedronka zaprasza kierowców do parkowania przy sklepach sieci. Dlaczego?
Aldi zaprasza kierowców na swoje parkingi w Warszawie

W przekazie marketingowym sieci handlowych, zwłaszcza tych dyskontowych z Biedronką i Lidlem na czele, dominują obecnie niskie ceny. Są one komunikowane wszelkimi możliwymi kanałami, od reklam telewizyjnych, przez aplikacje mobilne, po gazetki promocyjne i billboardy. Aldi postanowiło zwrócić uwagę klientów na rzecz zupełnie inną niż "taniość".

Aldi uznało, że dla części klientów – tej zmotoryzowanej, a dodatkowo niezbyt wprawionej w sztuce wciskania auta w każde najmniejsze miejsce postojowe – czynnikiem dec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 02:08