30.01.2018 / 10:11
StoryEditor

Większość Polaków wciąż nie ma świadomości, co to jest RODO

(Pixabay CC0)
Już za niespełna cztery miesiące w Polsce zaczną obowiązywać nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych (RODO). Unijne rozporządzenie będzie mieć zastosowanie do wszystkich firm gromadzących i wykorzystujących dane osobowe osób fizycznych bez względu na skalę ich działalności. To ważne przepisy, jak jednak wynika z badania Payback Opinion Poll, wielu konsumentów ma bardzo nikłą wiedzę na temat RODO.

 Celem RODO jest m.in. zapewnienie większej transparentności przetwarzania naszych personaliów oraz zwiększenie przysługujących nam uprawnień względem administratorów danych oso...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 10:46
StoryEditor
Biedronka chce więcej ugrać w kategorii słodyczy. Sieć zaczęła intensywnie promować nową markę Meltié. Co dalej z brandem Magnetic?
Wszystkie marki własne odpowiadają za ponad 40 proc. wartości sprzedaży w Biedronce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wszystkie marki własne odpowiadają za ponad 40 proc. wartości sprzedaży w Biedronce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. wiadomoscihandlowe.pl
Wszystkie marki własne odpowiadają za ponad 40 proc. wartości sprzedaży w Biedronce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Wszystkie marki własne odpowiadają za ponad 40 proc. wartości sprzedaży w Biedronce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Wszystkie marki własne odpowiadają za ponad 40 proc. wartości sprzedaży w Biedronce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
(fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Wszystkie marki własne odpowiadają za ponad 40 proc. wartości sprzedaży w Biedronce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wszystkie marki własne odpowiadają za ponad 40 proc. wartości sprzedaży w Biedronce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wszystkie marki własne odpowiadają za ponad 40 proc. wartości sprzedaży w Biedronce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Wszystkie marki własne odpowiadają za ponad 40 proc. wartości sprzedaży w Biedronce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Marki własne sieci handlowych nie mają jeszcze w słodyczach tak silnej pozycji jak w innych kategoriach, a już z całą pewnością nie zapisały się w świadomości Polaków. Biedronka postanowiła to zmienić.

W ostatnim czasie Biedronka zaczęła intensywnie promować swój najmłodszy słodki brand, Meltié, którego reklamy pojawiły się w telewizji. Dyskonter oddał też produktom pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.03.2025 / 09:48
StoryEditor
Grupa Delko notuje fatalne wyniki finansowe – spadek sprzedaży i stratę netto. Nowy zarząd podejmuje radykalne działania naprawcze

Grupa Delko przedstawiła raport za pierwsze półrocze roku obrotowego, trwającego od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r. Wyniki finansowe są fatalne. Nowy zarząd, powołany na siedem dni roboczych przed zakończeniem okresu sprawozdawczego, zapowiada działania skupione na odbudowie utraconego rynku i zwiększenie sprzedaży.

Grupa Delko, sieć hurtowni chemiczno-kosmetycznych, odnotowała w pierwszym półroczu roku obrotowego, trwającego od 1 lipca 2024 r. do 31 grudnia 2024 r., przychody netto w wyso...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 10:40