29.08.2018 / 11:33
StoryEditor

W handlu trudno o lojalność. Niska cena już nie działa! Co robić?

(fot. ŁR, wiadomoscihandlowe.pl)
Polscy konsumenci są coraz bardziej wymagający. Niska cena, która dotychczas była decydującym czynnikiem zakupowym, dla większości nie jest już wystarczająca i kluczowa. Jak wynika z raportu „Różnorodność rynkowa w czasach nowego konsumenta” przygotowanego przez platformę do obniżania rachunków MAM, Polacy oczekują od detalistów wysokiej jakości oferowanych produktów (82 proc.), wysokiego standardu obsługi klienta (70 proc.) oraz zaufania, którym mogą obdarzyć zarówno pracowników danego sklepu, jak i stojący za nimi brand (75 proc.).

Ze względu na odmienną specyfikę małych i dużych detalistów wskazane potrzeby łatwiej spełnić lokalnym sprzedawcom. Dla dużych sieci handlowych oczekiwania polskich konsumentów ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 08:13
StoryEditor
Netto przegrywa w sądzie pracy z przewodniczącą zakładowej Solidarności
Elżbieta Jakubowska była zatrudniona w Tesco Polska od lipca 2006 roku (fot. media-tysol.pl)

Elżbieta Jakubowska, przewodnicząca Solidarności w Netto Indygo, wygrała w sądzie sprawę o niezgodne z prawem wypowiedzenie warunków umowy o pracę. Jakubowska była zatrudniona w Tesco Polska.

Elżbieta Jakubowska była zatrudniona w Tesco Polska od lipca 2006 roku - najpierw na stanowisku sprzedawcy, a od marca 2010 roku jako lider zespołu - poinformował portal tys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.11.2024 / 15:29
StoryEditor
Jak sieć Dino radzi sobie z rosnącymi kosztami biznesu ? O ile więcej sieć z Krotoszyna musiała zapłacić pracownikom?

W III kwartale 2024 r. przychody Grupy Dino wyniosły 7 607,4 mln zł i były o 732,1 mln zł, czyli o 10,6 proc. wyższe niż w III kw. 2023 r. Równocześnie koszt własny sprzedaży wzrósł o 10 proc. do 5 809,6 mln zł. Narastająco, po 9 miesiącach 2024 r. przychody Grupy Dino wyniosły 21 521,6 mln zł i były o 2 553,3 mln zł, czyli o 13,5 proc. wyższe niż w analogicznym okresie 2023 r. Równocześnie koszt własny sprzedaży wzrósł o 13,5 proc. do 16 543,8 mln zł. W jakich obszarach biznesu koszty rosły najmocniej?

W III kwartale 2024 r. wynik EBITDA zwiększył się rok do roku o 3,7 proc. do 673,4 mln zł. Marża EBITDA wyniosła 8,9 proc., podczas gdy rok temu było to 9,4 proc. Narastająco, p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. listopad 2024 03:16