19.07.2016 / 11:47
StoryEditor

Żywność wegańska wyprzedza wegetariańską pod względem liczby nowości

Stoisko warzywne w Barcelonie (By en:User:Daderot. - First uploaded to en:wiki on 5 Apr 2005., CC BY-SA 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=19)
Weganizm jest od kilku lat coraz bardziej popularny w całej Europie. Liderem są Niemcy, gdzie w 2015 r. więcej nowości produktowych nosiło etykietę „wegański” niż „wegetariański”. Na rynku niemieckim pojawiło się w ub.r. więcej takich produktów niż gdziekolwiek indziej w Europie

Jak wynika z nowego raportu firmy Mintel, jako „wegańskie” oznaczone było 10 proc. wszystkich ubiegłorocznych nowości z kategorii żywności i napojów, podczas gdy tylko 6 proc. n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 12:00
StoryEditor
PepsiCo inwestuje w napoje z prebiotykami. Koncern przejmuje markę Poppi
PepsiCo przejęło start-up Poppi oraz stworzoną przez niego markę funkcjonalnych napojów pod tą samą nazwą (fot. Shutterstock)

PepsiCo Inc. ogłosiło, że zawarło ostateczną umową przejęcia firmy Poppi. Wraz z nią do portfolio koncernu trafi marka Poppi, którą sygnowane są funkcjonalne napoje gazowane, łączące prebiotyki, sok owocowy i ocet jabłkowy. Ile PepsiCo zapłaciło za ten koncept?

Firma i marka Poppi została założona przez małżeństwo Allison i Stephena Ellsworthów z Teksasu, którzy początkowo we własnej kuchni zaczęli produkcję niskokalory...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.03.2025 / 14:47
StoryEditor
Wyciek danych klientów Empiku? Miliony użytkowników zadrżały. Okazało się, że ktoś spreparował dane

Na jednym z forum cyberprzestępczych pojawiło się ogłoszenie sprzedaży bazy danych, która rzekomo zawiera dane 24 mln klientów Empiku. Empik sprawdził informacje na temat rzekomego wycieku danych, który ma dotyczyć klientów ich firmy. Okazało się, że żadnego wycieku nie było.

Empik wyjaśnia sprawę możliwego wycieku danych

Grupa Empik poinformowała w oświadczeniu, że "nadal trwa weryfikacja podejrzeń, jednak już teraz można powiedzieć, że zdecydow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. marzec 2025 12:16