30.05.2016 / 10:07
StoryEditor

Tesco i Biedronka chcą produkować żywność

Sieci handlowe coraz częściej chcą nie tylko sprzedawać, ale i produkować żywność (fot. Wikimedia Commons/Jabbi, na lic. CC BY-SA 3.0)
Próba przejęcia przez większościowego akcjonariusza grupy Jeronimo Martins udziałów w dużych spółkach produkcyjnych dowodzi, że właściciel Biedronki mocno dywersyfikuje swoją działalność. Podobne kroki podjęło już także brytyjskie Tesco.

Na świecie nasila się tendencja przejmowania przez duże sieci handlowe zakładów produkcyjnych. Są to zwykle fabryki mięsno-wędliniarskie lub przetwórnie owocowo-warzywne. Coraz ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.02.2025 / 11:34
StoryEditor
Walentynki na dowóz – sushi i kwiaty hitem 14 lutego
14 lutego to także jeden z najgorętszych dni w roku dla branży dostawczej (fot. Stuart)

Aż 71 proc. Polaków obchodzi Walentynki, a dla co trzeciego z nas to święto ma szczególne znaczenie. 14 lutego to także jeden z najgorętszych dni w roku dla branży dostawczej.

Liczba zamówień na sushi i kwiaty rośnie w europejskich domach w zawrotnym tempie, co potwierdzają m.in. dane platformy logistycznej Stuart – właśnie wtedy dostaw sushi jest 2,5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 21:44
StoryEditor
Grupa Carrefour notuje wzrost sprzedaży. W Polsce Carrefour ma za sobą kolejny trudny rok, a liczba sklepów ciągle spada
Carrefour (fot. Shutterstock)

Carrefour ogłosił wyniki za 2024 r. O ile grupa chwali się ogólnym wzrostem sprzedaży, o tyle na części rynków notuje spadki - w tym we Francji i Polsce. Polski oddział francuskiej sieci ma za sobą trudny rok, podczas którego firma działała w bardzo wymagającym otoczeniu rynkowym. Spółka prowadzi restrukturyzację i pracuje nad podniesieniem konkurencyjności organizacji.

W IV kw. 2024 r. sprzedaż LfL Grupy Carrefour wzrosła o 7,1 proc. w stosunku do tego samego okresu roku 2023 i wyniosła 25,704 mld euro. Sprzedaż w kanale online (GMV) urosła w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 23:27