11.10.2018 / 15:48
StoryEditor

Solidarność zaprezentowała raport o skutkach zakazu handlu w niedziele

Na zdj. czwartkowa konferencja prasowa NSZZ ”Solidarność” o skutkach zakazu handlu w niedziele (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Związkowcy z NSZZ "Solidarność" zaprezentowali w czwartek 32-stronicowy raport dotyczący skutków ustawy o ograniczeniu handlu w niedziele. W publikacji zawarto wyniki zleconych przez związek badań, jakie przeprowadzono wśród pracowników sieci handlowych. Okazało się, że aż... 90 proc. ankietowanych kobiet oraz 92 proc. ankietowanych mężczyzn pozytywnie ocenia ograniczenia niedzielnego handlu.

Zanim jednak bardziej szczegółowo omówimy wyniki badania, pochylmy się przez moment nad jego metodologią. Badanie na próbie 612 osób przeprowadzone zostało w sierpniu i lipcu br...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 16:51
StoryEditor
Hitpol wprowadza własną aplikację mobilną Mój Hitpol. Program lojalnościowy sieci wchodzi na wyższy poziom
Hitpol zainwestował w aplikację mobilną (fot. mat. prasowe)

Hitpol to kolejna sieć handlowa z własną aplikacją mobilną. Mój Hitpol został właśnie udostępniony klientom. W związku z tym w dotychczasowym programie lojalnościowym sieci, czyli Programie Dobrego Klienta, zaszły zmiany. Jakie?

W aplikacji Mój Hitpol klienci będą mieli dostęp do aktualnej gazetki promocyjnej oraz specjalnych promocji, dostępnych tylko dla użytkowników apki. Będą również mogli zbierać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.02.2025 / 14:19
StoryEditor
Carrefour tworzy kolejną strefę w swoich sklepach - tym razem z produktami wysokoproteinowymi
Kolejna strefa zagościła w sklepach Carrefour - tym razem z produktami wysokobiałkowymi (fot. mat.pras.)

Carrefour Polska poszerza swoją ofertę o produkty, które charakteryzują się wyższą zawartością białka, w porównaniu do ich standardowych odpowiedników. Sieć stworzyła właśnie w ponad 80 sklepach specjalne strefy wysokoproteinowe, w których jest ponad 150 różnych artykułów z tej kategorii.

Badania naukowe potwierdzają, że osoby aktywnie fizycznie powinny spożywać większe ilości białka. Pozwala ono na szybszą regenerację oraz odbudowę mięśni po treningu lub innym w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 12:28