02.03.2023 / 11:44
StoryEditor

Sieci detaliczne z segmentu convenience tracą na ignorowaniu recenzji wystawianych przez konsumentów [ANALIZA]

Recenzje to ważne źródło informacji dla konsumentów (Shutterstock)
Sieci convenience z reguły niezbyt aktywnie nawiązują komunikację z konsumentami wystawiającymi biznesom opinie w wyszukiwarkach czy specjalistycznych portalach, takich jak Yelp. Tracą przez to ważne narzędzie budowania lojalności klientów – to wnioski z analizy opublikowanej w portalu Convenience Store News.

Serwisy umożliwiające wystawianie recenzji lokalnym biznesom są niezmiernie ważnym źródłem informacji dla konsumentów podejmujących różnego rodzaju decyzje zakupowe. Od lat są o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 10:37
StoryEditor
Weekendowe protesty pod sklepami Lidla. Opór przed budową centrum dystrybucyjnego w Gietrzwałdzie
Sklep sieci Lidl (fot. Lidl Polska)

Aktywiści i mieszkańcy gminy Gietrzwałd protestowali w weekend przeciwko budowie centrum dystrybucyjnego Lidla na tym terenie. Twierdzą, że składowane tam śmieci zniszczą krajobraz i zniechęcą pielgrzymów. Sieć zaprzecza.

Jak donosi portal dziennik.pl, protest odbył się w sobotę m.in. w Olsztynie. Na transparentach mieli hasła „Nie chcemy waszych śmieci w Gietrzwałdzie”.

Spór dotyczy ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 16:36
StoryEditor
Między Mercosur a Ukrainą. Problemy polskiego przemysłu drobiarskiego
Między Mercosur a Ukrainą. Problemy polskiego przemysłu drobiarskiego (fot. Shutterstock)

Polska od lat jest liderem w produkcji drobiu w Unii Europejskiej. W 2023 roku polski sektor drobiarski wyprodukował 3,2 mln ton drobiu, a ponad 60 proc. tej produkcji trafiło na eksport. Jednak, jak przekonuje Dariusz Goszczyński, prezes Krajowej Rady Drobiarstwa – Izba Gospodarcza (KRD-IG), nad branżą zawisły ciemne chmury, jedna z nich nazywa się Mercosur, a druga – Ukraina. Czy polski przemysł drobiarski ma szansę dalej się rozwijać?

Polska od lat znajduje się na pierwszym miejscu unijnej produkcji drobiu, odpowiadając za znaczną część mięsa dostępnego na rynku UE. Dariusz Goszczyński wskazuje, że w 2023 rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 10:15