24.05.2017 / 15:52
StoryEditor

Rynek słodyczy w Polsce na fali wzrostowej!

(materiały własne)
W tym roku globalne wydatki na słodycze sięgną niemal 180 mld dolarów. Stabilny  wzrost sprzedaży (1,5 proc. w porównaniu do 2016 r.) branża będzie zawdzięczać przede wszystkim rynkom Azji, Europy Zachodniej i USA. Polski rynek osiągnie wartość ok. 3,2 mld dolarów, i w kolejnych latach będzie wzrastać bardziej dynamicznie niż światowy (3-5 proc. w zależności od szacunków).

Polskim firmom pomaga eksport (1/3 produkcji), planowane uwolnienie cen cukru jesienią br. i poprawiająca się sytuacja materialna polskich rodzin, m.in. dzięki programowi 500+. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 15:17
StoryEditor
Orlen: platforma Vitay ma podwoić liczbę użytkowników w perspektywie 2035. Jest "ważna w strategii Orlenu"
Grupa Orlen prezentuje strategią ”Energia jutra zaczyna się dziś” (fot. wiadomościhandlowe.pl)

Grupa Orlen zapowiada, że Platforma lojalnościowa Vitay ma – zgodnie z opublikowaną dzisiaj strategią "Energia jutra zaczyna się dziś", powiększyć liczbę użytkowników z obecnych ok. 5 mln do 8 mln w 2030 oraz 10 mln do 2035 r.

Grupa Orlen zapowiada, że Platforma lojalnościowa Vitay ma pełnić kluczową rolę w realizacji strategii "Energia jutra zaczyna się dziś". Ma stanowić najważniejszy punkt kontaktu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 13:03
StoryEditor
Wybory żywieniowe Polaków: cena najważniejsza! A co ze świadomością wpływu produkcji żywności na środowisko? [BADANIE]
Tylko 34 proc. Polaków jest gotowych zapłacić więcej za produkty ekologiczne (Shutterstock)

Polscy konsumenci w ciągu ostatnich kilku lat istotnie zmienili swoje nawyki zakupowe. Według badania Ibris dla producenta margaryn Flora Food Group skład produktów spożywczych był w 2021 r. najważniejszym czynnikiem podejmowania decyzji zakupowych. Obecnie dla blisko dwóch trzecich ankietowanych kluczowa jest cena, na którą trzy lata wcześniej wskazywała tylko połowa respondentów.

Producent margaryn Flora Food Group zlecił pracowni Ibris przeprowadzenie kolejne edycji badania "Polacy wobec zmiany klimatu, badanie świadomości". Wyniki ankiety wskazują, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 06:01