16.03.2023 / 18:43
StoryEditor

Rynek kosmetyków w Polsce według NielsenIQ. Które kategorie i kanały sprzedażowe są najważniejsze? [ANALIZA/DLA SUBSKRYBENTÓW]

30 proc. rdr - na takim poziomie oscyluje średnie tempo wzrostu marek własnych w kategoriach kosmetycznych (fot. wiadomoscihandlowe.pl/M.Pobocha)
Rok 2022 okazał się dość sprzyjający dla rynku kosmetyków w Polsce. Sprzedaż była wyższa w porównaniu do roku 2021 w ujęciu wartościowym (o 14 proc.), ale także – w odróżnieniu od wielu innych branż – w ujęciu ilościowym (o 7 proc.)*. Czy hossa ma szansę trwać? - zastanawia się w artykule dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Barbara Nesterowicz, client business partner w NielsenIQ

Po dwóch pandemicznych latach, kiedy konsumenci zamknięci w domach ograniczyli zakupy kosmetyków, przyszedł rok 2022, który przyniósł rozkwit życia społecznego. Nastąpił powrót ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.01.2025 / 11:53
StoryEditor
Menadżer, który uratował sieć 7-Eleven, po raz pierwszy w Polsce. Chce odwiedzić Żabkę. Jesper Østergaard, szef Reitan Convenience, gościem Retail Trends 2025
Jesper Østergaard, CEO Reitan Convenience Denmark (fot. Reitan Convenience)

Jesper Østergaard, prezes Reitan Convenience Denmark, operatora sieci 7-Eleven na tamtejszym rynku będzie jednym z prelegentów podczas tegorocznej edycji kongresu Retail Trends. Opowie o swoje wizji dla segmentu convenience.

Jesper Østergaard już będąc nastolatkiem, przekonał się, że jego przyszłość zwiąże się z handlem. W 7-Eleven pracuje od 18 lat. Gdy przychodził, sieć była w Danii na skraju upad...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.01.2025 / 11:55
StoryEditor
Frigo Logistics ze wzrostem wolumenów w 2024 roku. Dalsze możliwości rozwoju widzi m.in. na Dalekim Wschodzie
Frigo Logistics odnotował wzrost wolumenów w 2024 roku (fot. Frigo Logistics)

Frigo Logistics, operator logistyczny dla produktów wymagających kontrolowanej temperatury, podsumowało działalność za ubiegły rok. Firma zanotowała 30 proc. wzrost przesyłek rok do roku w ramach transportu multimodalnego, obejmującego współpracę z rynkami z Dalekiego Wschodu.

Wzrosty wolumenów Frigo Logistics odnotowało także w kontekście przeprowadzonych operacji transportowych. Firma przewiozła blisko 920 000 palet, czyli o 16 proc. więcej niż w 20...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. styczeń 2025 05:19