15.12.2022 / 11:18
StoryEditor

Rynek e-commerce w Polsce dojrzewa. Przed e-grocery wciąż długa droga [ANALIZA/DLA SUBSKRYBENTÓW]

Dynamiczny rozwój dostaw i sprzedaży internetowej przełożył się na rozwój branży kurierskiej
W 2022 r. wartość rynku e-commerce w Polsce wyniesie 92 mld zł. Jak zmieni się on w perspektywie pięciu najbliższych lat? Które kanały oraz marki rozdają i będą rozdawały karty w handlu online? Dla portalu wiadomoscihandlowe.pl analizują ten temat Karolina Szałas i Agnieszka Skonieczna z PMR.

Odpowiedzi na te i inne pytania dostarcza raport PMR zatytułowany "Handel internetowy w Polsce 2022. Analiza rynku e-commerce i prognozy rozwoju na lata 2022–2027"*. Według dan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.01.2025 / 08:07
StoryEditor
Mleczne i á la mleczne na plusie. Rośnie rynek roślinnych substytutów mleka i jego przetworów w Polsce
Aleksandras BaceviciusAleksandras Bacevicius

Choć ceny produktów mlecznych idą w górę, to nie są one jedynym motorem napędowym rynku. W Polsce, podobnie jak w całym regionie, rośnie on także za sprawą większej konsumpcji. Równolegle rozwija się rynek roślinnych substytutów mleka i jego przetworów, choć jest on nadal znacznie mniejszy niż w krajach Europy Zachodniej.

Oczekuje się, że wartość rynku produktów mlecznych w Polsce w 2024 r. wzrośnie o prawie 7 proc., osiągając 36,2 mld zł. Oznacza to spowolnienie w porównaniu do roku 2022 oraz 20...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.01.2025 / 09:31
StoryEditor
Porzucanie koszyka zakupowego? Polacy nie mają z tym problemu
Jedną piąta Polaków często porzuca koszyki zakupowe (fot. Envato Elements)

Zgodnie z wynikami raportu Santander Consumer Banku „Doświadczenia e-commerce”, 23 proc. Polaków przyznaje się do bardzo częstego lub częstego dodawania produktów do koszyka zakupowego, ale nie finalizowania zakupu. Powodem jest najczęściej niższa cena u konkurencji.

Na ten czynnik wskazało aż 40 proc. badanych. Drugą pod względem popularności odpowiedzią były zbyt wysokie koszty dostawy (36 proc.). Na trzecim miejscu uplasowały się nieoczek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. styczeń 2025 22:45