20.10.2017 / 01:00
StoryEditor

Puste półki w sklepach Małpka Express. Czy sieć podzieli los Almy?

Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na półkach sklepów sieci Małpa Express zrobiło się pusto (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na półkach sklepów sieci Małpa Express zrobiło się pusto (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na półkach sklepów sieci Małpa Express zrobiło się pusto (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Klienci sklepów Małpka Express coraz częściej witani są przez puste półki (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Braki towarów na sklepowych półkach, zaleganie z płatnościami i zamykanie placówek - z takimi wyzwaniami musi się zmierzyć Małpka Express. Sieć kontrolowaną przez fundusz PineBridge czeka bardzo trudna walka o przetrwanie na polskim rynku handlowym. Problemy firmy w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl potwierdza osiem źródeł, w tym ajenci, pracownicy sklepów, dostawcy sieci, a nawet wysoki rangą menedżer związany z firmą.

Przygotowując ten artykuł wielokrotnie podjęliśmy próbę skontaktowania się z siecią Małpka. Pod numerem telefonu przeznaczonym do kontaktu dla dziennikarzy w środę ani w czwarte...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 09:55
StoryEditor
Polskie firmy coraz odważniej zdobywają zagraniczne rynki. Jakie kierunki wybierają najczęściej? [BADANIE eBay]

Jak wynika z najnowszego badania platformy eBay "Polscy sprzedawcy online a zagraniczna sprzedaż", polskie firmy coraz odważniej spoglądają w stronę rynków zagranicznych. W kontekście globalnej sprzedaży eBay wybierana jest przez 33 proc. przedsiębiorstw, co plasuje firmę na pozycji lidera.

Według danych z badania eBay, ponad połowa polskich firm (68 proc.) prowadzących sprzedaż międzynarodową online robi to od ponad 10 lat, co świadczy o ich ugruntowanej pozycji ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.04.2025 / 09:40
StoryEditor
Cios w chiński e-commerce. Nowe taryfy USA uderzają w Temu, Shein i Alibabę
Nowe cła USA uderzają w Temu, Shein i Alibabę (fot. Ascannio/Shutterstock)

Nadchodząca fala taryf celnych może wywrócić do góry nogami rynek zakupów online. Decyzje administracji USA mają uderzyć bezpośrednio w gigantów e-commerce z Chin, takich jak Shein, Temu czy Alibaba. Jakie zmiany czekają konsumentów i sprzedawców już od maja?

Administracja Stanów Zjednoczonych szykuje się do wprowadzenia drastycznych zmian w polityce celnej wobec Chin. Jak donosi OSINTdefender na portalu X.com, nowe taryfy odwetowe s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. kwiecień 2025 05:54