08.02.2022 / 20:43
StoryEditor

Przyszłość marketów budowlanych niezagrożona. Polacy nadal wolą wykonywać prace remontowe samodzielnie [ANALIZA GFK]

Przemysław Dwojak, senior director w GfK (fot. mat. pras.)
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez GfK na zlecenie Bricoman Polska, ponad 60 proc. prac remontowo-wykończeniowych wykonujemy samodzielnie, wydając średnio ponad 12,7 tys. zł na zakup materiałów remontowo-budowlanych i wykończeniowych. Zauważają to sklepy budowlane i specjalistyczne, które z roku na rok dostosowują i poszerzają swoją ofertę na potrzeby domowych majsterkowiczów.

Podczas pandemii Polacy często decydowali się na przeprowadzenie remontów w swoich domach i mieszkaniach. Jak wynika z raportu Bricomana i GfK, aż 62 proc. prac remontowych wyk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.03.2025 / 10:36
StoryEditor
Polacy już nie boją się inflacji. Wraca stabilizacja
Dla Polaków to zdrowie, a nie inflacja znów jest największą obawą (fot. Shutterstock)

Czego boją się Polacy? Dane ePsycholodzy.pl pokazują, że na pierwszych miejscach jest zdrowie swoich bliskich i własne. Dopiero trzecie miejsce zajęła inflacja. To odwrócenie trendu.

Polacy najbardziej boją się chorób swoich bliskich - taką odpowiedź wskazało 37,5 proc. badanych w raporcie “Bieżące lęki i obawy Polaków. Na drugim miejscu z wynikiem 33,6 proc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.03.2025 / 11:04
StoryEditor
Marian Owerko prelegentem na kongresie Retail Trends 2025! Założyciel FoodWell weźmie udział w debacie poświęconej temu, jak producenci widzą przyszłość handlu
Marian Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell weźmie udział w kongresie Retail Trends 2025 (fot. materiały prasowe)

Mariana Owerko, założyciel i przewodniczący rady nadzorczej FoodWell (dawniej Bakalland) będzie prelegentem na kongresie Retail Trends 2025. Ekspert w tworzeniu przedsiębiorstw i zarządzaniu nimi weźmie udział w debacie zatytułowanej "Handel przyszłości według dostawców - kanały, formaty, konsument", odbywającej się w ramach panelu Brands & Private Label Trends.

Marian Owerko ma ponad 15 lat doświadczenia w tworzeniu przedsiębiorstw i zarządzaniu nimi. Założył firmę Bakalland, lidera rynku bakalii, która w 2014 r. przejęła spół...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. marzec 2025 09:32