31.10.2017 / 14:50
StoryEditor

Polska i Europa Środkowo-Wschodnia głównym polem bitwy wielkich sieci handlowych [ANALIZA]

W Polsce i regionie rozgrywa się ważna batalia wielkich sieci handlowych (fot. materiały prasowe)
Europa Środkowo-Wschodnia staje się ważnym miejscem wykluwania się innowacji, a tempo zmian stanowi rosnące wyzwanie zarówno dla detalistów, jak i dostawców. Kantar Retail pozbierał przykłady najważniejszych działań, podejmowanych w tym roku przez sieci handlowe w Polsce i regionie. Będą one przedmiotem dyskusji podczas szczytu handlu i e-commerce w Wiedniu.

Nietrudno o przykłady zmian w działalności sieci detalicznych, sygnalizujących ważne trendy w handlu detalicznym. Aldi rozszerzył w Polsce ofertę asortymentową o 49 proc. Tesco ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2024 / 16:44
StoryEditor
Alkohol i papierosy muszą być droższe. Minister zdrowia z apelem do ministra finansów
Izabela Leszczyna uważa, że alkohol i papierosy są w Polsce zbyt tanie (fot. Shutterstock)
- Minister finansów, i rozmawiałam z nim o tym, powinien zwiększyć akcyzę na alkohol i papierosy - powiedziała minister zdrowia Izabela Leszczyna na antenie TVN24. Szefowa MZ przekonywała, że w Ministerstwie Finansów są analizy, z których wynika, że napoje alkoholowe i papierosy są w Polsce najtańsze w Europie.

O ile zatem powinna wzrosnąć akcyza? Tego Izabela Leszczyna już nie zdradziła. Przypomnijmy, że zgodnie z tzw. mapą drogą przygotowaną przez Ministerstwo Finansów jeszc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2024 / 17:18
StoryEditor
„Niemiła, marudna i z fochem”. Nietypowa oferta pracy dla ekspedientki
Kiosk w Muzeum Motoryzacji Wena w Oławie (fot. Facebook/ Muzeum Wena)
Muzeum Motoryzacji Wena w Oławie postanowiło poszerzyć ekspozycję i uruchamia sklep i bar rodem z PRL. Ma być niemiło i marudnie. Poszukiwana jest osoba o takich „atrybutach”.

Miniona epoka zwłaszcza w handlu nie kojarzy się najlepiej. Kartki, puste półki, produkty spod lady, a do tego niekoniecznie miła obsługa. Bary również nie zawsze zachęcały do p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2024 22:18