22.12.2021 / 12:06
StoryEditor

Połowa Polaków oszczędza na świątecznym stole, połowa nie zamierza z niczego rezygnować [BADANIE]

Tradycyjny stół wigilijny (Shutterstock)
W dobie pandemii i rosnącej inflacji kwestia ograniczania wydatków na produkty spożywcze przed Bożym Narodzeniem wyraźnie dzieli Polaków. 45 proc. konsumentów, odpowiadających za codzienne zakupy w swoich domach, zamierza oszczędzać. Natomiast niewiele mniej, bo 40 proc. badanych, nie ma zamiaru z niczego rezygnować. Do tego dla 8 proc. ankietowanych perspektywa ewentualnego zaciskania pasa nie ma żadnego znaczenia. Z kolei 7 proc. respondentów jeszcze nie wie, co zrobi.

Platforma analityczno-badawcza UCE Research przeprowadziła dla Grupy BLIX wywiady internetowe z ponad 1,1 tys. dorosłych konsumentów odpowiedzialnych za codzienne zakupy w sw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 17:08
StoryEditor
Bezmięsny chce podbijać dyskonty i convenience. Jak firma Bvtcher będzie poszerzać swoją obecność na rynku i to nie tylko polskim?
Bezmięsny chce podbijać dyskonty i convenience. Jak firma Bvtcher będzie pracowała nad rentownością i poszerzała obecność na rynku, nie tylko polskim? (fot. bezmiesnymiesny.pl)

Firma Bvtcher, właściciel marki Bezmięsny osiągnęła w ubiegłym roku rekordowe wyniki finansowe. Spółka 2025 rok chce poświęcić na poprawę rentowności oraz ekspansję na rynku polskim, ale również za granicą. O tym mówił Igor Sadurski, współzałożyciel i współwłaściciel firmy, w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl.

Spółka w 2024 roku osiągnęła swój najlepszy wynik finansowy, przekraczając 10 mln zł przychodu netto i notując imponujący wzrost sprzedaży o 20 proc. rdr. Wszystko to miało miej...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.01.2025 / 09:37
StoryEditor
Rosyjscy właściciele hal Selgros w Rosji negocjują sprzedaż aktywów. Kto może przejąć sieć?
Hala sieci Selgros w Rosji (źródło: Selgros)

Należąca od 2022 r. do rosyjskich właściceli sieć hurtowni Selgros Cash & Carry Rosja po raz kolejny rozpoczęła poszukiwania nabywców na swoje aktywa w Rosji. O sprawie donoszą "Wiedomosti", które jako źródło informacji wskazują trzech konsultantów współpracujących z firmą handlową.

Według "Wiedomosti", na sprzedaż jest 30 nieruchomości należących do rosyjskiego właściciela Selgrosu zlokalizowanych w Moskwie, obwodzie moskiewskim, Petersburgu, Wołgog...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 05:26