22.12.2021 / 12:06
StoryEditor

Połowa Polaków oszczędza na świątecznym stole, połowa nie zamierza z niczego rezygnować [BADANIE]

Tradycyjny stół wigilijny (Shutterstock)
W dobie pandemii i rosnącej inflacji kwestia ograniczania wydatków na produkty spożywcze przed Bożym Narodzeniem wyraźnie dzieli Polaków. 45 proc. konsumentów, odpowiadających za codzienne zakupy w swoich domach, zamierza oszczędzać. Natomiast niewiele mniej, bo 40 proc. badanych, nie ma zamiaru z niczego rezygnować. Do tego dla 8 proc. ankietowanych perspektywa ewentualnego zaciskania pasa nie ma żadnego znaczenia. Z kolei 7 proc. respondentów jeszcze nie wie, co zrobi.

Platforma analityczno-badawcza UCE Research przeprowadziła dla Grupy BLIX wywiady internetowe z ponad 1,1 tys. dorosłych konsumentów odpowiedzialnych za codzienne zakupy w sw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 11:54
StoryEditor
Dino i Mago uruchamiają sklep autonomiczny. Zobacz jak wygląda! [GALERIA]
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Magofot. Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Sklep autonomiczny Dino i Grupy Mago
Pod jednym ze sklepów sieci Dino w okolicach Gliwic stanęła zautomatyzowana placówka pod tym samym szyldem, która powstała we współpracy z Grupą Mago. Co wiemy o nowym koncepcie?

Nexto Select, bo tak nazywa się rozwiązanie, to bezobsługowy sklep, który oferuje możliwość robienia zakupów przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, zapewniając klientom szybki,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 10:42
StoryEditor
Marketplace Kauflandu w Polsce rusza już za trzy tygodnie. W ofercie milion produktów
Kiedy Kaufland Marketplace ruszy w Polsce? (fot. Kaufland)
7 sierpnia wystartuje zapowiadany od dawna w naszym kraju marketplace sieci Kaufland – Kaufland.pl. Już pierwszego dnia na klientów czekać ma aż milion produktów w 6400 kategoriach.

Kaufland, skupiony dotąd na działalności stacjonarnej, postanowił rozszerzyć pole swojej aktywności, uruchamiając platformę typu marketplace.

– Fundamentem działalno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 14:19