13.12.2019 / 10:19
StoryEditor

Polacy na zakupach FMCG w Internecie [RAPORT]

(fot. Pixabay CC0)
56 proc. Polaków kupiło produkty FMCG w internecie w ciągu ostatnich 6 miesięcy, a blisko połowa z nich zrobiła to więcej niż jeden raz. Na zakupy tego typu konsumenci przeznaczają średnio 177 zł i poświęcają na nie niecałe 30 minut – “wE-Commerce”, nowy raport Nielsena o zakupach produktów spożywczych, kosmetycznych i chemicznych online.

Kupujący e-FMCG to pod względem demograficznym przeciętny internauta, ale jeśli przyjrzymy się tym najbardziej aktywnym w e-FMCG (najwięcej zakupów, największe zróżnicowanie kup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 10:23
StoryEditor
Jak Żabka zmienia rynek usług i e-commerce? Idą duże zmiany! Obszerny wywiad z Wojciechem Krokiem, dyrektorem zarządzającym Żabka Future
Wojciech Krok, członek zarządu Żabka Polska, dyrektor zarządzający Żabka Future, rozwijający w ramach Grupy Żabka

Na rynku e-grocery wygrywa ten, kto zapewni klientowi najlepsze doświadczenie. A my wierzymy w to, że na tym rynku jesteśmy w stanie wygrać - mówi Wojciech Krok, członek zarządu Żabka Polska, dyrektor zarządzający Żabka Future, rozwijający w ramach Grupy Żabka m.in. projekty związane z nowymi technologiami, rynkiem e-grocery, aplikacjami i sklepami autonomicznymi Żabka Nano.

W jakim miejscu znajduje się obecnie polski rynek q-commerce w 2 lata po pandemii? Jak się zmienił? Ten model biznesowy okazał się chyba niezwykle trudny do skal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.01.2025 / 14:51
StoryEditor
Które sieci "dom i ogród" skradły serca i portfele Polaków? Najnowszy ranking EY udowadnia, że królowa jest jedna
Najwyżej ocenianym sklepem z segmentu ”dom i ogród” jest Ikea, a największy skok w tym rankingu zanotowała w tym rankingu sieć Bricomarché (fot, materiały prasowe)

Eksperci EY-Parthenon przyjrzeli się temu, jak Polacy postrzegają dziewięciu detalistów działających w branży "dom i ogród". Najwyższe oceny w tym segmencie drugi rok z rzędu otrzymała Ikea. Najwięcej w oczach klientów zyskała jednak inna sieć.

W segmencie "dom i ogród" ulubionym sklepem Polaków w 2024 r. była Ikea. Oznacza to, że szwedzka sieć utrzymała pozycję lidera przyznaną jej w poprzedniej edycji badania "Ret...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. styczeń 2025 01:02