08.02.2016 / 11:20
StoryEditor

Piotr i Paweł notuje wzrost obrotów! Sieć testuje nowy koncept sklepu 

()
Ekspansja sieci Piotr i Paweł w roku 2015, dzięki otwarciu 19 placówek, była najbardziej dynamiczna w 25-letniej historii polskiej sieci.  Supermarkety umocniły swoją pozycję w strategicznych dla nich aglomeracjach:  warszawskiej,  trójmiejskiej, poznańskiej i łódzkiej. 

Blisko 7-proc. dynamika obrotu ostatniego kwartału, mimo rosnącej w tym okresie deflacji cen żywności, pozwoliła osiągnąć  poznańskiej sieci Piotr i Paweł w 2015 r. przychody na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.03.2025 / 09:00
StoryEditor
Sieć KiK wchodzi w nowy format sklepów. Chce urosnąć o 9 proc.

Sieć KiK weszła w 2025 r. z przytupem. Ma już 460 sklepów i 2,6 mln użytkowników programu lojalnościowego. W tym roku planuje kolejne otwarcia i wzrost sprzedaży o 9 proc. Chce to osiągnąć m.in. dzięki nowemu formatowi sklepów.

Rok 2024 nie był łatwy dla sieci KiK. Spółka postawiła na głęboką restrukturyzację: otworzyła prawie tyle sklepów, co zamknęła. - Musieliśmy podjąć tę trudną decyzję, gdyż część...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.03.2025 / 16:09
StoryEditor
Żabka coraz bardziej obiadowa. Jak zmienia się projekt sieci w obszarze karmienia klientów?
Dania gotowe marki Szamamm Żabka produkuje w zakładzie Hilton Foods w Tychach (fot. mat.pras.)

Szamamm to gotowe dania do podgrzania, znane z polskiej i międzynarodowej kuchni. Dla sieci Żabka przygotowuje je Hilton Foods, producent, który ma polski oddział w Tychach i jest wiodącym międzynarodowym partnerem w branży spożywczej. Odwiedziliśmy jego zakład produkcyjny na Śląsku.

Hilton Foods otworzył swój zakład w Tychach na Górnym Śląsku w 2006 roku. Początkowo do przetwórstwa i pakowania mięsa, a w 2019 roku rozszerzył działalność o produkcję świeżej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. marzec 2025 12:01