19.02.2019 / 11:52
StoryEditor

Owoce i warzywa „plus” – najnowszy trend na rynku świeżej żywności

(fot. Pixabay CC0)
W miarę jak rośnie znaczenie świeżej żywności w ofercie sieci detalicznych, producenci i handlowcy poszukują sposobów na urozmaicenie oferty. W przypadku owoców i warzyw najnowszym, szybko zdobywającym popularność trendem jest „poprawianie” wartości odżywczych produktów. Ta moda właśnie zawitała do Europy – raport Fruit Logistica Trend Report 2019.

Producenci i detaliści z poszczególnych regionów świata w różny sposób odpowiadają zapotrzebowanie konsumentów na świeżą żywność, która jest zarazem zdrowa i „wygodna”. Poza Eur...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.12.2024 / 12:26
StoryEditor
Pyszne.pl rozszerza ofertę o kolejną kategorię produktową. Usługa może się spodobać nie tylko zakochanym
Nowa usługa w Pyszne.pl (Shutterstock)

Platforma Pyszne.pl uruchomiła usługę pod nazwą Ekspres Kwiatowy. W ramach partnerstwa z serwisem E-kwiaty.pl będzie dostarczać świeże kwiaty. Usługa jest już dostępna w 16 miastach w Polsce.

Pyszne.pl nawiązało partnerstwo z platformą E-kwiaty.pl i rozszerza swoją ofertę o produkty spoza segmentu spożywczego. W ramach dostępnej od listopada usługi klienci mogą za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2024 / 11:29
StoryEditor
Polska na celowniku piwa San Miguel. Browar chce podwoić sprzedaż w Europie kontynentalnej. W planach duże inwestycje
Elena Reviriego, dyrektor generalna nadzorująca ekspansję zagraniczna marki Mahou San Miguel

Koncern browarniczy Mahou zainwestuje 50 milionów euro, aby podwoić sprzedaż San Miguel w Europie kontynentalnej do 2027 roku. Firma chce powtórzyć swój sukces w Wielkiej Brytanii, gdzie marka jest liderem w swojej kategorii z 15 proc. udziałem. Do czerwca marka zwiększyła wolumen sprzedaży w Europie kontynentalnej o 17 proc. Hiszpanie inwestują także na polskim rynku, wyniki są rewelacyjne, ale trzeba pamiętać z jakiego poziomu firma startuje na naszym rynku.

Browar Mahou San Miguel przedstawił plan rozwoju na rynkach zagranicznych, w ramach którego od 2023 do 2027 roku zamierza podwoić sprzedaż piwa San Miguel w Europie kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 17:13