20.12.2019 / 13:52
StoryEditor

Nowym przełomem technologicznym w handlu detalicznym będzie rozszerzona rzeczywistość

(fot. mat. prasowe Tesco UK)
„Doświadczenie zakupowe” to w dzisiejszym detalu określenie-klucz do sezamu. Konsumenci pożądają coraz bardziej rzeczywistych i wciągających doświadczeń – jednak nie chcą ich doznawać kosztem czasu czy wysiłku. Jak wynika z badania firmy Nielsen, rozwiązaniem tego dylematU będzie rozszerzona rzeczywistość AR i wirtualna rzeczywistość VR.

Jak wynika z najnowszego globalnego badania firmy Nielsen, aż 64 proc. konsumentów uważa, że ich życie jest bardziej pracowite i skomplikowane niż dwa lata temu. W konse...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.07.2024 / 18:32
StoryEditor
Hortex i Polski Ogród zmieniają siedzibę w Warszawie
Mrożonki firmy Hortex (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Hortex przenosi swoje biura w Warszawie. Spożywcza spółka zdecydowała się na wynajem powierzchni w warszawskim biurowcu Adgar Park West. Razem ze spółką Hortex siedzibę zmienia firma z grupy - Polski Ogród.

Grupa Hortex wprowadza się do biurowca Adgar Park West w Warszawie. Budynek zlokalizowany jest w al. Jerozolimskich, w dzielnicy Ochota, niedaleko starego biura spółki przy ul. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2024 / 10:14
StoryEditor
Biedronka zaskoczyła Słowaków. W ramach akcji SMS zaprasza ich na wakacyjne zakupy do Polski
Biedronka zaskoczyła Słowaków. W ramach akcji SMS zaprasza ich na wakacyjne zakupy do Polski (fot. mat. pras.)
Biedronka, choć pierwszy sklep na Słowacji ma otworzyć dopiero pod koniec roku, to już rozpoczęła komunikację skierowaną do tamtejszych konsumentów. Dyskonter rozesłał wiadomości SMS, w których zachęca Słowaków do odwiedzenia nowych placówek… w Polsce.

Sieć Biedronka planuje uruchomić swoje pierwsze sklepy na Słowacji pod koniec 2024 r. Jednak już teraz zdecydowała się na niekonwencjonalną akcję marketingową – zaczęła wysyłać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 10:51