18.06.2020 / 12:28
StoryEditor

Nadchodzące miesiące mogą być kluczowe dla branży FMCG [RAPORT OMNISENSE]

(fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Silna racjonalizacja potrzeb zakupowych, opierająca się na konieczności zmierzenia się konsumentów z sytuacją obniżonych wynagrodzeń, redukcji zatrudnienia, niepewnej przyszłości ekonomicznej, oznacza, że najbliższe miesiące mogą być kluczowe dla relacji marek z ich klientami - wynika z raportu „Co dziś jest najważniejsze dla Twoich Klientów? Jak COVID -19 zmienił ich oczekiwania i praktyki w ramach poszczególnych etapów Coustomer Journey?” przygotowanego przez agencję Omnisense.

Badania przeprowadzone przez Omnisense wykazały, że część zmian związanych z ograniczeniami wprowadzonymi w sklepach w dobie pandemii, mogłaby w ocenie konsumentów zostać z nami...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.02.2025 / 11:26
StoryEditor
"Sufit” dla Stokrotki jest jeszcze daleko! Mirosław Wawryszczuk o ambitnych planach rozwoju sieci supermarketów
Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu, Stokrotka (fot. mat. prasowe)

- Zmieniliśmy strategię, koncentrujemy się teraz na otwieraniu większych placówek. Taka zmiana podejścia wpływa na tempo ekspansji, ale pozwala nam budować stabilne fundamenty na przyszłość - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka.

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka będzie gościem specjalnym kongresu Retail Trends 2025. Weźmie udział w debacie "CAPEX ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.02.2025 / 13:10
StoryEditor
Sieć spożywcza wchodzi na polski rynek i ma pomysł jak jeden stacjonarny sklep może dotrzeć do 70 mln polskich klientów rocznie
Piekarnia Luca przy ul. Waryńskiego w Warszawie (fot. Michał Kokoszkiewicz)

Rumuńska sieć piekarni Luca, znana ze swojego konceptu grab & go, rozkręca ekspansję w Polsce, otwierając nową lokalizację w kompleksie handlowym Wars Sawa Junior w Warszawie. Według informacji dotyczących natężenia ruchu pieszych, potencjalnie ta lokalizacja może pozwolić sieci dotrzeć do 70 mln klientów rocznie.

Luca jest obecna w Polsce już od kilku miesięcy, a jej pierwsze piekarnie otwarto w Warszawie, m.in. przy ul. Chmielnej, Śliskiej oraz Waryńskiego – tuż obok stacji metra Polite...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. luty 2025 14:40