20.10.2016 / 13:18
StoryEditor

Mocny wzrost sprzedaży detalicznej w dyskontach i supermarketach

Supermarket sieci Bricomarche (materiały prasowe)
We wrześniu br. odnotowano wzrost sprzedaży detalicznej w cenach stałych w skali roku o 6,3% (wobec wzrostu o 7,8% przed miesiącem oraz o 2,9% we wrześniu ub. roku). W porównaniu z sierpniem br. miał miejsce spadek sprzedaży detalicznej o 1,4% (wobec spadku przed rokiem o 0,1%).

Sprzedaż detaliczna w cenach stałych we wrześniu br. była wyższa w skali roku w większości grup. Wśród grup o znaczącym udziale w sprzedaży detalicznej ogółem najwyższy wzrost o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.02.2025 / 12:38
StoryEditor
Shein poczuło się wywołane do odpowiedzi. Firma reaguje na konferencję Komisji Europejskiej w sprawie bezpieczeństwa handlu e-commerce
Shein poczuło się wywołane do odpowiedzi. Firma reaguje na konferencję Komisji Europejskiej w sprawie bezpieczeństwa handlu e-commerce (fot. Shutterstock)

W odpowiedzi na zaplanowaną na 5 lutego konferencję prasową Wiceprzewodniczącej Komisji Europejskiej Henny Virkkunen oraz komisarzy Maroša Šefoviča i Michaela McGratha dotyczącą bezpiecznego i zrównoważonego handlu elektronicznego, marka Shein opublikowała swoje stanowisko.

Shein wyraziło poparcie dla działań mających na celu poprawę bezpieczeństwa zakupów online i wzmocnienie zaufania europejskich konsumentów. - Wspieramy inicjatywy, które zwiększ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.01.2025 / 22:01
StoryEditor
Mosa Meat rusza na podbój Europy! Wołowy tłuszcz komórkowy zrobi rewolucję, która zmieni rynek produktów roślinnych i sektor mięsny
Przygotowanie kanapki Mosa Burger, fot. Mosa Meat

Firma Mosa Meat, pionier rynku mięsa hodowanego komórkowo uruchamia nowy projekt, który może gruntownie zmienić nie tylko rynek produktów mięsnych, ale także sektor produktów roślinnych. Hodowany w laboratoriach tłuszcz wołowy dodawany do hamburgerów roślinnych pozwoli poprawić ich smak i zdobyć firmom nową grupę klientów, także wśród zatwardziałych "mięsożerców".

Pamiętajmy, że tłuszcz jest kluczowym nośnikiem smaku i odgrywa fundamentalną rolę w budowaniu doświadczeniu smaku, tworzenia aromatu potrawy i odczucia, że jemy właśnie mięso w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 15:10