11.07.2017 / 15:35
StoryEditor

Młode pokolenie uwielbia jedzenie na wynos

(Pixabay CC0)
Pokolenie 18-25-latków ma znacznie większy apetyt na posiłki z kategorii food-to-go niż ich nawet tylko nieco starsi koledzy. Post-millenialsi bardzo łatwo ulegają trendom i modom. Bardzo lubią jedzenie na wynos, ale też są szczególnie zainteresowani jedzeniem o określonych właściwościach dietetycznych. Badanie firmy IGD dotyczy rynku brytyjskiego, ale z pewnością zaobserwowane trendy pokoleniowe nie ograniczają się do Wysp.

Z badania przeprowadzonego przez firmę IGD wynika, że pokolenie brytyjskich post-millennialsów – osoby pomiędzy 18 a 25 rokiem życia, znacznie częściej kupują jedzenie na wynos....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.01.2025 / 12:33
StoryEditor
Amazon wycofuje się ze swoich polityk dla osób LGBT. To odpowiedź na prezydenturę Trumpa?
Amazon (fot. Michael Vi/Shutterstock)

Kolejna wielka platforma zapowiada zmiany w swoich politykach, które mają pomóc w poprawieniu swoich relacji z administracją Donalda Trumpa. Tym razem chodzi o Amazona, który zapowiedział wycofanie się z dotychczasowych polityk w sprawach różnorodności, równości i inkluzywności.

Jak zwraca uwagę The Guardian, niektóre z największych firm w USA ograniczają swoje inicjatywy na rzecz różnorodności po latach bardzo otwartej polityki w tym zakresie. Tego typ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.01.2025 / 08:45
StoryEditor
Drożyzna w sklepach. Ceny wciąż rosną, ale z mniejszą dynamiką [ANALITYCY]
Drożyzna w sklepach. Ceny wciąż rozsną, ale z mniejszą dynamiką (fot. Garetsworkshop)

Ceny w sklepach detalicznych w Polsce nadal rosną, chociaż tempo podwyżek nieco spowolniło. O ile podrożały grudniowe zakupy według ajnowszego raportu „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych”, przygotowanego przez UCE Research i Uniwersytet WSB Merito?

Według raportu, produkty w sklepach w grudniu podrożały średnio o 5,6 proc. r/r. Jak informują eksperci, wzrost ten obejmuje wszystkie 17 monitorowanych kategorii produktów, tak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. styczeń 2025 02:20