15.09.2017 / 19:14
StoryEditor

Millenialsi poszukują zdrowszych i mniej kalorycznych wariantów piwa

Skrzynki z piwem (materiały własne)
Za sprawą rozpoczynającego się w połowie września (16 września 2017 r.) Oktoberfest wkrótce uwagę całej Europy przyciągnie niemieckie piwo. Ale wraz ze zmianą zainteresowań i priorytetów konsumentów, w tym roku kufle prawdopodobnie będą napełniane lżejszymi wariantami chmielowego trunku. Już ponad jedna czwarta konsumentów we Francji i Niemczech uważa, że piwo o niskiej zawartości alkoholu/bezalkoholowe smakuje równie dobrze jak piwo o pełnej mocy.

Jak wynika z nowego badania firmy Mintel, ponad jedna czwarta konsumentów we Francji i Niemczech uważa, że piwo o niskiej zawartości alkoholu/bezalkoholowe smakuje równie dobr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2024 / 13:10
StoryEditor
Uwaga na wątpliwej jakości kalendarze adwentowe z Lidla! Sieć wycofała część z nich ze sprzedaży
6 grudnia Lidl wycofał ze sprzedaży część kalendarzy adwentowych wyprodukowanych dla sieci przez jeden z zakładów firmy Milano (fot. Shutterstock)

Sieć Lidl wycofała ze sprzedaży część kalendarzy adwentowych, wyprodukowanych dla niej przez zakład produkcyjny KDC Pomorzanka, należący do firmy Milano. Powodem tego ruchu był "nieprawidłowy smak i zapach umieszczonych" w nich czekoladek.

11 grudnia br. Główny Inspektor Sanitarny wydał komunikat, w którym ostrzega konsumentów przed zmianami organoleptycznymi czekoladek umieszczonych w niektórych partiach kalen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.12.2024 / 11:45
StoryEditor
Mondelez chce zalać jajkami z Polski całą Europę. Producent czekolady zainwestuje w zakład w Skarbimierzu ponad 70 mln zł!
Oleksandr Turchenko, dyrektor zakładu produkcyjnego w Skarbimierzu, Mondelez Polska, fot. Mondelez Polska

Koncern Mondelez, specjalizujący się w produkcji przekąsek i czekolady planuje zainwestować blisko 74 mln złotych w zakład produkcyjny w Skarbimierzu. Dzięki temu w 2025 powstanie nowoczesna linia produkcyjna Eggs & Rounds, dzięki której zakład stanie się kluczowym centrum produkcji sezonowych wyrobów czekoladowych w Europie i wzmocni pozycję Polski w europejskim łańcuchu dostaw firmy.

Mondelez od wielu lat konsekwentnie inwestuje w nowoczesne technologie i rozwiązania przyjazne środowisku. Polska od lat zajmuje strategiczne miejsce na mapie świata dla firmy, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. grudzień 2024 17:03