28.12.2017 / 10:53
StoryEditor

Millenialsi nie chcą spędzać wieczorów na zakupach

Galeria Wisła, Płock (fot. mat. prasowe)
Młodzi konsumenci najchętniej odwiedzają galerie handlowe w godzinach porannych i wczesnym popołudniem. Wieczorem w centrach handlowych bywa zaledwie 17 proc., a w weekendy zaledwie 13 proc. badanych. Młodzi w godzinach wieczornych nie odwiedzają galerii wyłącznie w celach zakupowych, ale także towarzyskich.

51 proc. młodych konsumentów odwiedza galerie lub centra handlowe w dni powszednie od 13.00 do 17.00, a 32 proc. od 9.00 do 12.00. Wieczorną porę, tj. od 18.00 do 22.00, wyb...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 19:17
StoryEditor
Lisek.app przeszedł rewolucję. AI podpowie klientom co i kiedy kupić

Duże zmiany zaszły w Lisek.app. Aplikacja zyskała nowe sekcje i kategorie. A rekomendacje AI mają podpowiadać nie tylko jaki produkty kupić, ale też w jaki dzień i o której godzinie.

O czym przeczytasz w artykule?

  • Michał Krowiński: Lisek.app czekają duże zmiany
  • Wiele zmian w Lisek.app, w tym nowe kategorie
  • AI przedstawi użytkownikom spersonalizowaną ofertę zakupów
  • Użytkownicy Lisek.app coraz częściej dokonują w aplikacji codziennych zakupów

Michał Krowiński: Lisek.app czekają duże zmiany

– Nasze plany są ambitne. Zamierzamy mocno skupić się na pracy nad asortymentem, w tym rozszerzaniem go. Oprócz tego wiele uwagi poświęcimy ulepszaniu technologii oraz poprawie doświadczenia zakupowego klienta w aplikacji – mówił w wywiadzie dla portalu wiadomoscihandlowe.pl Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.app już na początku tego roku.

Więcej na ten temat w artykule: Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.App: W tym roku w Lisku wydarzy się rewolucja

Wiele zmian w Lisek.app, w tym nowe kategorie

Strat-up dość szybko zaczął realizować te zapowiedzi.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 13:59
StoryEditor
Wiceminister Kołodziejczak: Duże sieci handlowe trzeba podzielić. "Deformują rynek"
Kołodziejczak uważa, że duże sieci handlowe doprowadziły do patologii na rynku i dlatego trzeba je podzielić (Fot. MRiRW + Canva)

Michał Kołodziejczak, wiceminister rolnictwa oskarża największe sieci handlowe o czerpanie nadmiarowych zysków. Przejawem tego mają być m.in. wysokie ceny masła i jaj. W jego opinii, UOKiK powinien pokazać patologie na rynku. A to miałoby być podstawą do podziału kilku największych sieci handlowych na mniejsze.

Czego dowiesz się z artykułu?

  • Kołodziejczak zarzuca sieciom handlowym nadmierne zyski
  • Ceny masła na giełdach spadają. A jakie są w sklepach?
  • Jakie warunki powinny być spełnione, aby doszło do podziału dużych sieci handlowych? 

Kołodziejczak zarzuca sieciom handlowym nadmierne zyski

Za to, że jakiś produkt jest drogi w sklepie, odpowiada bardzo zły model handlu, a nie rolnicy. A był on budowany w Polsce przez ostatnie kilkadziesiąt lat – przekonywał Michał Kołodziejczak, wiceminister rolnictwa (AgroUnia, Koalicja Obywatelska) w radio RMF FM.

Wiceminister rolnictwa wskazał na masło jako przykład wykorzystywania przez sieci handlowe zmian w cenach produktów spożywczych. Ceny masła na giełdach i rynku hurtowym były na rekordowym poziomie pod koniec 2024 roku. Ale przez ostatnie miesiące masło taniało.

Ceny masła na giełdach spadają. A jakie są w sklepach?

Masło powinno potanieć od grudnia do teraz o około 15 proc. Ale tak się nie stało, bo sklepy, często wykorzystują produkty do tego, żeby zrobić promocję i w ten sposób przyciągać klientów. Przyjdą, kupić trzy kostki masła

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17. kwiecień 2025 22:24