26.02.2025 / 13:42
StoryEditor

Marki własne kontra brandy. Co wolą konsumenci oraz co ostatecznie wpływa na ich wybór? [YouGov]

Marki własne kontra producenckie. Co wolą konsumenci oraz co ostatecznie wpływa na ich wybór? (fot. Shutterstock)

Według YouGov, branża handlowa wciąż operuje w niesprzyjającym otoczeniu. Konsumenci w większości deklarują zmniejszanie wydatków oraz orientują się na cenę. Szymon Mordasiewicz, dyrektor zarządzający YouGov Poland, tłumaczy, że takie środowisko sprzyja markom własnym, ale zaznacza, że obecnie wszystkim na rynku działa się gorzej.

Dane opublikowane na konferencji pt. "Shopper and FMCG Market in Poland 2024/2025" wskazują na to, że ponownie klienci, którzy kupują wyłącznie niezbędne produkty są w większoś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.04.2025 / 13:46
StoryEditor
Powstaje mleczny gigant. Spółdzielnie Arla Foods i DMK łączą siły
Arla Foods łączy się z niemiecką Grupą DMK, w efekcie ma powstać największa spółdzielnia mleczarska w Europie (fot. Shutterstock)

Wielonarodowa spółdzielnia mleczarska Arla Foods i niemiecka Grupa DMK ogłosiły, że chcą połączyć siły. Owocem tej fuzji ma być "najsilniejsza spółdzielnia mleczarska" w Europie. Jak będzie się ona nazywała i kto stanie za jej sterami?

Należąca do rolników z siedmiu krajów Europy Północnej spółdzielnia Arla Foods łączy się z Grupą DKM, będąca największą spółdzielnią mleczarską w Niemczech. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.04.2025 / 08:40
StoryEditor
Handel na celowniku inwestorów. W Polsce powstał fundusz inwestycyjny, który chce przejmować firmy z sektora dystrybucji

Search Capital to nazwa nowego search fund’u na polskim rynku, tworzonego przez dwóch braci, Mikołaja i Tomasza Lipińskich, a wspieranego przez firmę doradczą Blackpartners. Bracia chcą kupić jedną firmę, którą chcą później wyskalować. Rozpoczęte zostały już pierwsze procesy formalno-prawne. Są też już pierwsi inwestorzy.

Search fund to mało znany w Polsce typ funduszu, którego zadaniem jest znalezienie, zakup oraz późniejsze rozwijanie tylko jednego przedsiębiorstwa.

- Uznaliśmy, że mamy w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 02:18