27.05.2019 / 09:51
StoryEditor

Marki własne decydują o sukcesie sklepów dyskontowych

Renata Twardowska, ekspertka GfK (GFK)
Porównując udziały wydatków nabywców na zakupy produktów sprzedawanych pod markami własnymi zauważalne są duże dysproporcje pomiędzy poszczególnymi sieciami handlowymi. Biorąc pod uwagę dwie podstawowe kategorie towarów, czyli produkty spożywcze i chemiczno-kosmetyczne, największy udział wydatków na private labels osiągany jest w sklepach dyskontowych.

Jak wynika z badania ‘Shopping monitor’, zrealizowanego przez GfK Polonia największe udziały wydatków na marki własne FMCG osiągają sklepy Lidl i Aldi, choć Biedronka ustępuje i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2024 / 16:47
StoryEditor
Internetowy handel usługami rośnie szybciej niż cały rynek. Jak mocno zwiększy się w ciągu najbliższych pięciu lat?
E-commerce (fot. Shutterstock)
Dane firmy badawczej PMR pokazują, że handel internetowy usługami stale się rozwija, przewyższając tempo wzrostu całego rynku e-commerce w Polsce aż o 11 punktów procentowych. Już teraz warty jest niemal 90 mld zł, a w ciągu pięciu lat ma dynamicznie rosnąć.

Według raportu PMR wartość rynku handlu internetowego usługami w 2023 r. osiągnęła 89 mld zł, co przełożyło się na wzrost o 28 proc. w porównaniu z 2022 r. To efekt wzrostów cen...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.07.2024 / 08:50
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Dino, Żabka, Biedronka, Auchan, Eurocash, Wendy‘s, akcyza, prohibicja
Sprawdź, jakimi tematami żyła branża handlowa w ostatnich dniach (fot. wiadomoscihandlowe.pl; Shutterstock; mat. prasowe; Kamil Gliwiński/Unsplash)
Pomimo wakacji, w branży handlowej dzieje się naprawdę wiele! Sieci ruszają z testami konceptów, zdradzają plany na najbliższe lata i publikują raporty finansowe, będące kopalnią danych... Sprawdź, jakie tematy dominowały na naszym portalu w tym tygodniu.

1. Dino pracuje nad uruchomieniem eDino.pl! Co to będzie?! [NASZ NEWS]

Właściciel marketów Dino, który w tym roku kupił internetowy sklep z kosmetykami eZebra.pl, robi nastę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. lipiec 2024 00:43