25.10.2023 / 15:03
StoryEditor

Marki własne boleśnie podgryzają Coca-Colę. Klienci na zakupach chętniej wybierają private label. Czy koncern będzie nadal podnosił ceny?

Coca-Cola obniży zawartość cukru w swoich napojach (Shutterstock)
Koncern Coca-Cola pokazał lepsze od oczekiwanych wyniki za III kw. 2023 r. Komentując je dyrektor generalny James Quincey wskazał, że firma obserwuje rosnącą różnicę między zachowaniami konsumentów w domu i poza nim. W supermarketach konsumenci chętniej wybierają marki własne (niż produkty markowe - red.).

Coca-Cola w III kw. przekroczyła oczekiwania inwestorów pomimo kolejnej serii podwyżek cen produktów na sklepowych półkach. Koncern zanotował sprzedaż na poziomie 11,91 mld USD,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.11.2024 / 15:10
StoryEditor
POLAK NA ZAKUPACH. Jakość nie ilość. Kluczową wartością produktu jest jego dostosowanie do indywidualnych potrzeb
Polacy coraz częściej dokonują świadomych wyborów zakupowych (fot. Shutterstock)

Polscy konsumenci stają się coraz bardziej świadomi swoich wyborów zakupowych, skupiając się na jakości, trwałości i zgodności z własnymi przekonaniami, wynika z najnowszego raportu TrendKey, przygotowany przez firmę GfK – An NIQ Company. Na co Polacy zwracają uwagę według najnowszego badania?

- Współczesny konsument wybiera jakość, nie ilość – bo liczy się to, co trwałe i zgodne z naszymi przekonaniami, a nie chwilowa korzyść – mówi Dominika Grusznic-...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2024 / 09:24
StoryEditor
Projekt ustawy ustanawiającej Wigilię dniem wolnym od pracy został skierowany pod obrady komisji sejmowych

Sejm pochylił się w piątek wieczorem nad projektem ustawy ustanawiającej Wigilię dniem wolnym od pracy. Posłowie skierowali projekt pod obrady komisji polityki rodzinnej oraz gospodarki. Projektodawcy chcą przeprowadzić zmiany jeszcze w tym roku, choć środowiska biznesowe ostrzegają przed potencjalnymi negatywnymi skutkami takiego pośpiechu.

W trakcie debaty nad projektem ustawy dotyczącej ustanowienia Wigilii dniem wolnym od pracy posłowie odrzucili wniosek, by skierować go od razu do drugiego czytania, co zn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. listopad 2024 02:10