11.09.2017 / 12:19
StoryEditor

Lidl i Whole Foods będą wygrywać dzięki marce własnej – analiza

Lidl w Łodzi, ul. Tymienieckiego, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Amerykański portal poświęcony markom własnym Own Brands Now rozmawiał ze strategiem marketingu private label Jimem Holbrookiem na temat ewolucji tej kategorii produktów. Zdaniem eksperta w najbliższym czasie najważniejsze kierunki rozwoju marki własnej to innowacje oraz ścisła współpraca sieci handlowych z dostawcami. Dzięki marce własnej zarówno Lidl, jak i Whole Foods będą wygrywać na rynku amerykańskim.

Jim Holbrook jest prezesem firmy Daymon, która od lat 70-tych specjalizuje się w marketingu produktów marki własnej i ma duży udział w ewolucji tego segmentu rynku detal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.04.2025 / 15:11
StoryEditor
Zupełnie nowy format sklepu Ikea w Bielsku-Białej. "Integracja dwóch światów"
W Bielsku Białej jeszcze w 2025 roku powstanie nowy format sklepu IKEA (fot. IKEA)

IKEA Retail Polska planuje otworzyć dwunasty sklep w Polsce. Tym razem nowy sklep Ikea powstanie w Bielsku-Białej i będzie to zupełnie inny formaty od dotychczasowych. Czy ma się wyróżniać Ikea w Bielsku-Białej?

Z artykułu dowiesz się: 

  • Gdzie i kiedy dokładnie powstanie sklep Ikea w Bielsku-Białej? 
  • Na czym polega nowy koncept sklepów Ikea?
  • Dlaczego kolejny punkt szwedzkiej sieci powstaje na Śląsku?

Nowy sklep Ikea w Bielsku-Białej

IKEA Retail Polska planuje otworzyć nową placówkę na Śląsk. Tym razem nowy sklep powstanie w Centrum Handlowym Gemini Park w Bielsku-Białej. Będzie to już dwunasty sklep Ikea w Polsce. Szwedzki koncern planuje otwarcie jeszcze w 2025 roku. 

Ikea zamierza tutaj stworzyć mniejszy powierzchniowo sklep, który będzie liczyć ok. 1500 mkw. powierzchni komercyjnej. W nim klienci będą mogli zobaczyć różne aranżacje z wykorzystaniem produktów Ikea. Klienci na miejscu będa mogli kupić około 1000 produktów szwedzkiej sieci. A pełny asortyment Ikea będzie można zamówić z dostawą do domu lub odbiorem w Punkcie Odbioru Zamówień Ikea w Bielsku-Białej przy ul. Piekarskiej 130.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.04.2025 / 14:29
StoryEditor
Patrycja Sienkiewicz-Nowak, E.Leclerc Polska: Dzięki aplikacjom gazetki przeżywają renesans [RETAIL TRENDS]
Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i współpracy międzynarodowej, E.Leclerc Polska (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Patrycja Sienkiewicz-Nowak z E.Leclerc Polska ujawniła na kongresie Retail Trends profity dla sieci z aplikacji dla klientów. A tych jest całkiem sporo - zarówno dla konsumentów, jak i dla samej sieci.

Patrycja Sienkiewicz-Nowak, dyrektor ds. handlu i współpracy międzynarodowej, E.Leclerc Polska, wzięła udział w debacie pt. “Strategie asortymentowe. Konsumenci i technologie kr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. kwiecień 2025 04:00