03.12.2021 / 11:49
StoryEditor

Lidl i Rossmann wśród liderów pod względem wydatków na reklamę tv. Biedronka na końcu stawki

Wydatki na reklamę tv w listopadzie 21 (Shutterstock)
W listopadzie największym budżetem na reklamę telewizyjną dysponował Aflofarm. Wśród detalistów najwięcej wydał Lidl, następnie Rossmann. Biedronka na ostatnim miejscu zestawienia. Uwagę zwraca dominacja branż farmaceutycznej i drogeryjnej – Nielsen Audience Measurement.

Aflofarm z ponad 119 mln zł wydanych na reklamę telewizyjną w listopadzie zajął pierwsze miejsce w czołowej 20. Na drugim miejscu uplasowało się Ferrero z budżetem ponad 117 mln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2025 / 10:10
StoryEditor
Będą masowe kontrole w magazynach Amazona. Wicemarszałek Sejmu interweniował u szefa PIP
Amazon (fot. Shutterstock)

Włodzimierz Czarzasty, wicemarszałek Sejmu z Nowej Lewicy miał rozmawiać z szefem Państwowej Inspekcji Pracy Marcinem Staneckim o sprawie śmierci 48-letniego mężczyzny w magazynie Amazona w Sosnowcu. Niebawem mają ruszyć kontrolę we wszystkich obiektach amerykańskiej firmy w Polsce.

Do śmierci wspomnianego mężczyzny doszło w czerwcu. Prokuratura ustaliła, że był to zgon z przyczyn naturalnych. Pracownik szedł korytarzem i w pewnym momencie się przewróc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2025 / 10:06
StoryEditor
Polacy potrafią rozebrać się do naga przed sieciami handlowymi. Oddadzą wszystko za rabat i spersonalizowaną ofertę
Jeśli kosmetyki pielęgnacyjne i koloryzujące mają spełniać swoją funkcję, muszą być dobrane do rodzaju cery. Inaczej najdroższe krem czy podkład nie rozwiną swoich zalet

Większość Polaków chce zgłaszać sieciom handlowym i markom swoje preferencje zakupowe, by dostawać od nich spersonalizowane wiadomości - wynika z badania UCE Research. Gotowi do dzielenia się informacjami na swój temat są zwłaszcza młodzi klienci.

Jak wynika z badania UCE Research i Shopfully, przeprowadzonego łącznie w 9 krajach europejskich, 55,6 proc. Polaków jest gotowych udostępniać sieciom handlowym i markom więcej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. lipiec 2025 02:11