Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

27.05.2020 / 10:12
StoryEditor

Kwarantanna na trzeźwo. Podczas pandemii Polacy kupili mniej alkoholu i wypalili mniej papierosów

(Sphinks)
Firma Nielsen opublikowała dane dotyczące sprzedaży alkoholu i papierosów w czasach pandemii COVID-19. Sensacji nie ma. Ilościowo spadki lub bardzo umiarkowane wzrosty: alkohole mocne -3 proc., piwo -2 proc., wino +1 proc., wartościowo jednocyfrowe wzrosty: alkohole mocne +2 proc., wino +3 proc., piwo +6 proc., w pandemii Polacy kupowali mniej alkoholu, ale droższy.

Zamknięte biura i kanał HoReCa wpłynęły także na spadek sprzedaży ilościowej papierosów -8 proc. Można jednak spodziewać się, że wraz ze startem sezonu, otwarciem lokali i chęci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 08:38
StoryEditor
Sklepy jeszcze nie przerzuciły w pełni wyższego VAT-u na klientów. W wakacje będzie na to idealna okazja
Żywność będzie drożała jeszcze baradziej w ujęciu rocznym (fot. wiadomoscihandlowe.pl/zdjęcie ilustracyjne)
W czerwcu codzienne zakupy były droższe o 3,1 proc. niż przed rokiem - wynika z badania UCE Research i Uniwersytetu WSB Merito. Dla porównania, jeszcze w maju wzrost cen sięgał 2,9 proc., w kwietniu 2,4 proc., a w marcu 2,1 proc. Wiele wskazuje na to, że przed nami dalszy wzrost cen podstawowych produktów.

Informacje podane przez UCE Research oparte są na analizie przeszło 71,4 tys. cen detalicznych z ponad 32,2 tys. sklepów należących do 59 sieci handlowych. Z badania wynika, że ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2024 / 14:16
StoryEditor
Żabka tworzy nową spółkę, która będzie obsługiwać dostawców? Czym dokładnie będzie się zajmować?
Żabka przygotowała na święta ofertę wielkanocnych dań
Spółki Żabka Polska i Berbenno złożyły w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na utworzenie przez obie firmy wspólnego przedsiębiorcy. Nowy podmiot zajmie się działalnością konsultingową oraz analityczną, którą zaoferuje m.in. dostawcom sieci sklepów Żabka.

Spółki Żabka Polska z Poznania i Berbenno z Warszawy złożyły w Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy. Nowy podmiot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. lipiec 2024 14:51