05.12.2017 / 12:20
StoryEditor

Kto bada rynki i konsumentów na potrzeby handlu detalicznego i przemysłu FMCG [RAPORT]

Producenci FMCG zlecają ponad 40 proc. wszystkich badań rynku i opinii w ujęciu wartościowym (fot. Pixabay CC0)
Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) jest związkiem pracodawców skupiającym wyłącznie certyfikowane agencje badawcze. Od momentu powstania w 1997 roku agencja promuje utrzymywanie w badaniach najwyższych standardów metodologicznych i etycznych. Z publikowanego co rok raportu dowiadujemy się, jakie firmy najczęściej realizują badania na potrzeby branży FMCG, a także jakie kwoty przeznaczają na badania detaliści i producenci.

OFBOR to jedyna w Polsce organizacja branżowa skupiająca wyłącznie agencje badawcze. Organizacja propaguje i kontroluje przestrzeganie najwyższych standardów metodologicznych, r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.01.2025 / 12:50
StoryEditor
Lidl Polska gotowy na Walentynki. Sieć chce przyciągnąć klientów ofertą modową, podarunkową oraz akcesoriami AGD
Lidl rusza z walentynkową promocją (fot. Justyna Czupryniak/Canva)

Lidl Polska uruchamia od poniedziałku 27 stycznia walentynkową akcję marketingową, w ramach której oferuje klientom elementy garderoby od marek Esmara, Lacoste i Livergy, produkty upominkowe, a także drobne sprzęty AGD.

Walentynki przyjęły się w Polsce na dobre. 14 lutego wiele osób wręcza swoim bliskim nie tylko kwiaty czy słodycze, ale też różne upominki. Wśród par modne są też romantyczne ko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.02.2025 / 08:46
StoryEditor
Japończycy uprzedzą właścicieli CircleK? Batalia o przejęcie kontroli nad Seven&I. Rodzina szuka wsparcia finansowego
7-Eleven (fot. Shutterstock)

Rodzina założycieli japońskiej firmy Seven & I chce dokonać wykupu menedżerskiego spółki, która zarządza siecią convenience 7-Eleven. Chce w ten sposób uprzedzić kanadyjczyków z Alimentation Couche-Tard, właściciela sieci stacji paliw CircleK.

O sprawie informuje portal esmmagazine.com. Japończycy rozmawiają na ten temat z Charoen Pokphand z Tajlandii, ponieważ chcą zapobiec przejęciu spółki o wartości 47 miliardów do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. luty 2025 21:43