30.08.2018 / 01:00
StoryEditor

Konsumenci LGBT+ w Polsce - ich preferencje i zachowania zakupowe [RAPORT]

(fot. Pixabay CC0)
Firma badawcza Nielsen Polska przygotowała unikalny raport, prezentujący osoby identyfikujące się jako członkowie grupy LGBT+ w roli konsumentów. Raport „Tęczowe złotówki – konsumenci LGBT+ w Polsce” prezentuje potrzeby i preferencje, nawyki i zachowania tej grupy konsumentów, zarówno w kanale tradycyjnym, jak i online. To ważna grupa docelowa, zarówno dla handlu detalicznego, jak i dla branży FMCG, stanowią bowiem ok. 10 proc. konsumentów w Polsce.

Akronim LGBT+ obejmuje osoby o tożsamościach płciowych i orientacjach seksualnych innych niż heteroseksualne osoby cis (identyfikujące się ze swoją płcią biologiczną). W tej gru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.02.2025 / 16:59
StoryEditor
Kto zapłaci za pracę taternika, czyli na co musi przygotować się handel w kontekście systemu kaucyjnego? Eksperci tłumaczą
Alpinista (fot. Pixabay)

System kaucyjny najprawdopodobniej zacznie obowiązywać już w październiku. Rynek cały czas przygotowuje się na ten moment. O czym muszą pamiętać detaliści?

Autorami tekstu są Jacek Pietrzyk – starszy konsultant w zespole circular economy, Sustainability & Climate Deloitte oraz Małgorzata Hołowińska, starsza menedżerka w dziale Dora...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.01.2025 / 14:34
StoryEditor
Handel gra z WOŚP. Jak Żabka i McDonald‘s wspierają wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy?
Handel gra z WOŚP. Jak Żabka i McDonald‘s wspierają wolontariuszy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? (fot. Shutterstock)

Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, to wydarzenie, w którym pomaga bardzo wielu Polaków. Nic więc dziwnego, że również branża handlowa i QSR chcą dołożyć swoją cegiełkę. Jak Żabka, McDonald‘s czy Burger King będą pomagały wolontariuszom?

Podczas 33. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 26 stycznia, sieć sklepów Żabka przygotowała dla wolontariuszy specjalną niespodziankę. Każdy, kto o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. luty 2025 18:39